X wint voor Y TT assen (uitlagen inside)

Dark Devil

Die hard MF'er
15 jun 2004
731
0
Huizen
Valentino won vanmiddag weer door in de laatste ronde Gibernau nog ff in te halen, vind ik eigenlijk jammer want ik ben voor gibernau maar het was wel een mooie actie...en de poging van Gibernau om daarna valentino in te halen vond ik leuk. gewoon je spatbord stukrijden op de achterkant van Rossi, dat geeft dan toch maar weer aan hoe close racen het daar is... :} :] :} had ook anders af kunnen lopen. B|

daarom juist. ik vind het zo zonde, Gibernau verdiende het gewoon om te winnen. Rossi heeft 18 rondjes gebruikt om te slipstreamen en een snellere tijd neer te zetten. zelfs dan is ie nog maar 1 duizendste sneller anders had gibernau gewoon het record gehad , naja in Rio dan maar hé.... })

Edit: op dat podium stond ie er wel erg teleurgesteld bij hé?

Hé eppo, d'r zijn waarschijnlijk een hele hoop mensen die de wedstrijd hebben opgenomen en de uitslag nog niet willen weten. Ga jij het even lekker in de topictitel zetten |(

Nouja, zal zo wel een modje langs komen om het te veranderen :)

Rossi valt altijd op het einde aan, ik had niet anders verwacht. Gibernau had beter moeten weten, hij kon toch nooit wegrijden en Rossi zou sowieso nog een actie maken.

haha ok sigmá solly niet aan gedacht... :}

Edit:
Hé eppo, d'r zijn waarschijnlijk een hele hoop mensen die de wedstrijd hebben opgenomen en de uitslag nog niet willen

heet trouwens ilja en geen Eppo maar ok ik vergeef je :9

Godgloeiende.

Ben ik een lxl !

Dacht dat de race morgen was en vandaag de kwalificatie.

Niet eens getaped dus.

Fxck :( !

Dat ga ik vanavond op een paar bejaarden botvieren

Rossi z'n machine is gewoon langzamer als die honda's
(hoe kan het ook anders :P )

Maar hij ramt hem er gewoon ieder keer voor!

Heerlijke actie's, die bv. zo'n watje als Biaggi nooit zal maken.

Rossi rules! :}

ja wat rossi deed was inderdaad een goeie actie, biaggi kwam ook van var hoor!

Trouwens een even stomme naam als Eppo

naja als het net zo erg is heb ik toch liever ilja maar OK...
heb gelukkig een normale 2e naam gekregen dus m'n leed valt nog wel mee hoor! })

Terug
Bovenaan Onderaan