X11 - topic

hardcore

Die hard MF'er
11 nov 2005
331
0
Harlingen
Ik rij sinds enkele weken op een X11 en vroeg me af of er meer X11 rijders op het forum zweven. De X11 bevalt tot nu toe prima. De wegligging en het vermogen blijft me verwonderen voor zo'n grote logge machine. Reed ik eerst met de chopper gemiddeld 110, met mn vorige kawa Z gemiddeld 140, nu moet ik er telkens om denken, want ik zit constant op 160-170 zonder dat je er erg in hebt.
Vandaag mn andere uitlaten er onder gezet. Laser hotcams. Open geeft het een geweldige zware sound. That's waht i like!

full
 
Die zet van de groepsfoto staat nog steeds in de schuur. Kan er nog steeds mee rijden als ik wil. Alleen mn vriendin heeft m nu op kenteken. Goed idee. Morgen maar weer eens op de Z. Blijft een prachtige motor.

full
 
kijk hier eens "http://www.motor-forum.nl/forum/topic/46183" het x-11 topic van mf. Helaas is het doodgebloed :( er zijn te weinig van deze fietsen. Heb je ook al bij de x11 club gekeken? zie mij onderschrift.

Wel leuk dat er weer een X bij is *O*
 
Laatst bewerkt:
Bij het X11.nl heb ik me al aangemeld, alleen is het daar wel erg stil. Vandaar hier maar proberen. Er was inderdaad in het verleden een x11 topic, maar dat was zo dood als een pier.



Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/375948/268c65e9c2f45e1c4502cacf0135a483 (x11-jp.jpg)​
 
vandaag bij het ratbike treffen bij de Highland in IJsselstein geweest. Die lui hebben het prima voor elkaar. Prachtig clubhuis en lokatie. Het was voor een treffen bijna te warm. Ik ben samen met een Z750 er geweest en gelijk maar een rondje IJsselmeer. Goed voor 470 km.

full
 
He Ron,
Ja, dat was een hele happening. Half Friesland lamgelegd. Meeste reakties waren goed. Ik ben er niet geweest, maar kan me voorstellen dat het wel byzonder is.

De uitlaten zijn niet 4-1, maar de sound is geweldig. Na de vakantie maar even kijken voor een andere achterkant. Het is een hele bak met slot voor zadel waar de kenteken aan hangt. Heeft geen haast. Rijden is belangrijker

full
 
Jaaaahhhhh. Geweldig weer gehad en veel gereden ( 1575 km)Was toch wel weer leuk om met een zootje ongeregeld de Ardennen onveilig te maken. Je moet de groeten hebben.

(Afbeelding)

Blijft leuk sturen in die hoek,mooi de eifel en luxemburg in.vooral het asfalt in luxemburg is altijd goed.
Doe ze de groeten terug ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan