X4 dutch division (chapter 8 )

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoffer

MF veteraan
In memoriam
5 sep 2002
14.278
5
Hoogkarspel
En nu weer deel 8 van de lijst der lijsten!!!!
*O* *O* *O* *O* *O*

Voor degenen die van geschiedenis houden...
X4-lijst op het MF
X4-lijst van het MF (deel 2) 2 B continued
X4-lijst van het MF (chapter 3)
X4-lijst van het MF (chapter 4)
X4-lijst van het MF (chapter 5)
X4 Dutch Division (Chapter 6)
X4 Dutch Division (Chapter 7)


Honda X4 Forum - Honda X4 SC38 Honda X4 Musclebike
http://www.x4-owners-club.de/

X4 rijders:

Alex4
full


Cervo
full


Dajo
full


Ex X4-piloot Eddepret
GroteFoto-E7OB64LT.jpg


Erix4
full


Grootkaalnix
full


Hoffer
GroteFoto-CNVISX64.jpg


Mokum
full


Speedjunkie
full

Supportersvereniging:

Luna
full


Als je een foto in de O.P. wil of een andere,plaats hem even en dan zet ik hem erin :Y
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

ER ZIJN ER 2 JARIG HOERA HOERA

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
PIETX4 VANHARTE GEFELICITEERD MET JE JARIE *O* *O* *O* *O* *O* *O*

EN NIET TE VERGETEN ONZE KLEINE X4MEISSIE JILL *O* *O* *O* *O* *O*

JILL VAN HARTE GEFELICFLAPSTEERD, HOOP DAT JE MOOIE KADOOTJES KRIJGT VAN PAPA EN MAMA _O- _O- _O- _O- _O-

greetz Dajo en Mokum
 
thanxs ma.......

chevy staat nu bij de schadebedrijf......

Hoi Alex4 ben benieuwd kon je nog wat met getuige :? :? :? en het beeldmateriaal :? :?

Hoop dat het allemaal een beetje meezit voor je anders moeten wemaar discovery gaan aanspreken voor die gasten American Dessert carbilders _O- _O- _O- _O- _O-
greetz Dajo
 
Hoffer,

Kan je Cinta naam veranderen in LUNA Cinta was met ER6

En Eddepret kan wat mij betreft eraf hij rijd geen X meer heeft hij ook niet meer is verkocht

bedankt alvast Dajo
 
uhm ik kreeg van een duitse x4 rijder de tip om tijdens een proefrit harder dan 160 kmh te gaan rijden ivm een membraan in de kraan die vrij snel kapot kan gaan en 180 euro kost?? Klopt dit? Ik zag op het duitse x4 forum in topic e10 benzine zoiets..
Gewoon een benzinepomp ertussen plakken denk? Heb ik nog liggen van magna dus dat zijn de kosten niet. Mss ook wel handig met extra tankje want ook hij gaf aan dat het verbruik uhh stevig is bij wat hogere snelheden.
Es kijken of er binnenkort een proefrit ergens mogelijk is..
 
Laatst bewerkt:
uhm ik kreeg van een duitse x4 rijder de tip om tijdens een proefrit harder dan 160 kmh te gaan rijden ivm een membraan in de kraan die vrij snel kapot kan gaan en 180 euro kost?? Klopt dit?
Gewoon een benzinepomp ertussen plakken denk? Heb ik nog liggen van magna dus dat zijn de kosten niet. Mss ook wel handig met extra tankje want ook hij gaf aan dat het verbruik uhh stevig is bij wat hogere snelheden.
Es kijken of er binnenkort een proefrit ergens mogelijk is..

HalloJPi,

Membramen kunnen ook kapot gaan als je 50km rijd en de kosten liggen voor mijn info iets hoger dan 180 euro, moet ook eerlijk zeggen dat ik wat makkelijk vindt praten v.w.b. de X4, ff een tank in de kont,ff een pompie ertussen plaatsen, niets is ff bij de X, en of alles zomaar past zonder dat er veranderingen moeten gedaan worden :? :? :? daar weten de meeste hier wel over mee te praten denk ik

E10 wordt hier iig afgeraden omdat het o.a rubber en alu in het binnenwerk kan aanvreten
in duitsland zijn zij er ook niet zo begeistert von grins
greetz Dajo
 
Laatst bewerkt:
uhm ik kreeg van een duitse x4 rijder de tip om tijdens een proefrit harder dan 160 kmh te gaan rijden ivm een membraan in de kraan die vrij snel kapot kan gaan en 180 euro kost?? Klopt dit? Ik zag op het duitse x4 forum in topic e10 benzine zoiets..
Gewoon een benzinepomp ertussen plakken denk? Heb ik nog liggen van magna dus dat zijn de kosten niet. Mss ook wel handig met extra tankje want ook hij gaf aan dat het verbruik uhh stevig is bij wat hogere snelheden.
Es kijken of er binnenkort een proefrit ergens mogelijk is..

Membraan in de benzinepomp is weliswaar duur, maar Mikuni levert vacuumgestuurde benzinepomp voor ik geloof 5 tientjes. Het enige dat dan nog moet gebeuren is zelf een steuntje maken voor de montage.

Membranen in de carbs, waar Ma X het over heeft, zijn een stuk duurder, maar dat merk je niet zo snel, helaas....
 
ok thnx :-)

ik begrijp je betoog erg goed maar heb nog een andere insteek ook en dat is de overweging om een x4 als ratbike in te zetten ter vervanging van Swamp, die nu met pensioen mag.
Mss blasfemie ;) maar begrijp me goed.. ik vind het prachtige machines en technisch erg mooi en knap wat men er allemaal aan en/of mee gedaan heeft qua veranderingen!!
De magna die Swamp werd, was ook een mooie zwarte waar weinig mee mogelijk zou zijn..
Echter hebben ratbikes mij (rij)technisch (veel) meer plezier opgeleverd dan glimmerds tot dusver... :$ En die heb ik ook heel lang bereden.
Niets ten nadele van wie/wat dan ook, ben echter erg praktisch ingesteld en rij het hele jaar door en niet bang voor een technische uitdaging. Dus ergens een pompje tussen of tankje aanhangen.. mwoahh.
:)
 
uhm ik kreeg van een duitse x4 rijder de tip om tijdens een proefrit harder dan 160 kmh te gaan rijden ivm een membraan in de kraan die vrij snel kapot kan gaan en 180 euro kost?? Klopt dit? Ik zag op het duitse x4 forum in topic e10 benzine zoiets..
Gewoon een benzinepomp ertussen plakken denk? Heb ik nog liggen van magna dus dat zijn de kosten niet. Mss ook wel handig met extra tankje want ook hij gaf aan dat het verbruik uhh stevig is bij wat hogere snelheden.
Es kijken of er binnenkort een proefrit ergens mogelijk is..

Beetje flauwekul lijkt mij _O-

Membraam bij mijn X is ook verwijderd en ivm de Turbo een benzinepomp geplaatst :)

Je kan gerust een X kopen, daar is niets mis mee :N

Voor jou, ff buiten laten staan zodat hij vies en roestig wordt eea verwijderen
en jij hebt je ratXbike ;)

Doe eens eens piccie van je ex-ratbike dan hebben we even een voorstelling wat
jij in je hoofd hebt :X

Zoiets toch :9

full
 
Laatst bewerkt:
@MaX, leuke piccies :} Deeltje 2 :? O-)

Zal Piet de felicitaties donderdag doorgeven en zal zijn vakantie X wel fotograveren :)

Wbt dat extra tankie van Mokum, snap niet waarom hij dat er niet ff opgezet heeft? }) ;)

Grtzz
 
Laatst bewerkt:
Swamp was een survivalbike eigenlijk en niet zozeer een Ratbike. Bedoeld als pekelfiets maar samen met een toen nog onbekende, Floris, is daar een heuse club uit ontstaan met buitenlandse 'afdelingen'/spin-offs. Maar wel gebaseerd op de engelse ratbikescene zoals ratbike.org o.a.

Swamp: [filter_keywords]=Swamp&data[boolean]=AND

Ik heb verder niets meer met de NL-club te maken maar ratbikes zijn en blijven leuk voor me.
Vandaar dus :)


full


Pic 1 = ratbike

Pic 2 = survivalbike

;)
 
lol maar zoiets dus en met een x4 is er ook weer veel mogelijk in mijn hoofd althans/alvast
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de X weer eens helemaal glimmend gepoetst, want morgen staat om 9:00 de taxateur op de stoep!

Benieuwd hoe ik die aluminiumpoetstroep van mijn handen ga krijgen... Moet morgen na de taxatie weer strak in pak op de zaak zijn. ;)

:+
 
Vandaag de X weer eens helemaal glimmend gepoetst, want morgen staat om 9:00 de taxateur op de stoep!

Benieuwd hoe ik die aluminiumpoetstroep van mijn handen ga krijgen... Moet morgen na de taxatie weer strak in pak op de zaak zijn. ;)

:+

full


;)

Strak in pak met zwarte handen kan dat niet dan :?

Nog maar eens vragen; Blijft hij nu zonder stickers :?

Heb je weer de zelfde taxateur? De mijne moet eigelijk ook weer....
 
[afbeelding]

;)

Strak in pak met zwarte handen kan dat niet dan :?

Nog maar eens vragen; Blijft hij nu zonder stickers :?

Heb je weer de zelfde taxateur? De mijne moet eigelijk ook weer....

Heb gisteravond zelfs met Jif mijn handen staan schrobben. Zijn weer redelijk toonbaar nu.
Stickers staan nog steeds in de planning, maar nu eerst rijden!

Taxateur is hier net de deur uit. Was inderdaad weer van hetzelfde bedrijf.
 
en.. wat is ie waard voor de verzekering/taxateur????
 
en.. wat is ie waard voor de verzekering/taxateur????

Hahaha, dat ga ik dus niet op internet noemen. ;)

Het nieuwe rapport volgt pas over 3 tot 4 weken, en dan weet ik ook de nieuwe dagwaarde. Tot die tijd is het rapport van 3 jaar geleden nog geldig. Was wel weer ff schrikken om de lijst met gemaakte kosten van de afgelopen drie jaar te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan