Xena Disc lock-alarm

Jaucke

MF'er
28 apr 2009
215
0
Gorinchem
Allen,

Ik heb dit disc lock alarm van Xena. Ik weet niet welk type het is omdat ik hem gekregen heb bij de aanschaf van mijn motor (particulier 2e hands).

Het is zo dat hij goed werkte, tot hij nu ineens als ik hem om mijn schijfrem hang. Hij geeft dan ongeveer iedere halve minuut 2 piepjes.

Iemand hetzelfde apparaat of bekend met de oplossing?

Alvast bedankt
3974401482_5053b863ba.jpg
 
Met goeie batterijen doet 'ie het prima. Maar dat alarm dat er in zit heb je er natuurlijk zo uitgebroken. Dus veel stelt het niet voor. Ik heb het vooral voor mijn buren, dat ze van mijn motor afblijven :).
 
Ok. :)

Enig idee waar ik die kan bestellen? En ik heb geen 3,5mm imbus (3 is te klein en 4 te groot) om het te openen?

Alvast bedankt.

Zijn standaard batterijen die je overal wel kan krijgen, als compleet pakketje met rubbertje om de batterijen in te doen voor 6 euro bij Louis/Motozoom.

Ik weet niet welke inbusmaat het is, maar die zit in ieder geval gewoon standaard in een normale set O-)

Ik heb dezelfde, en ook gewoon de batterijen eruit gehaald. Het speakergat is veel te makkelijk af te dekken (en dat scheeld al enorm in lawaai), en de crimineel kan ook gewoon met een inbusje de batterijen eruit halen...

Mijn broer heeft toevallig vorige week dezelfde nieuw gekocht, even kijken hoe lang daar batterijen in blijven zitten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan