Xena schijfrem slot

Kuikuhnek

Die hard MF'er
25 aug 2005
358
0
Den Haag
Heeft iemand ervaring met dit slot. Er zit ook een alarm op. Is dit wat of volsta ik met mijn Abus schijfrem slot?
Ik zag het foldertje zitten bij mijn otoplastieken van Alpine.
 
vraag is al eerder gesteld hier , de reacties waren toen niet echt bemoedigend om er een te kopen zeg maar.
 
De xena schijfremslot is minder goed dan de abus granit victory kijk maar ff op de tropic "hoe is jullie schuur beveiligd" Op de eerste pagina helemaal onderaan de laatste reactie daar staat een link op als je daar op klikt kun je de testen zien van de sloten...

Weet niet hoe ik die link hier bij krijg dus moet je er zelf ff naartoe gaan..... :Y
 
Mijn vader heeft de XN10.
Maargoed, je weet pas als een slot goed is als ze hem proberen eraf
te slopen en als het dan mislukt is het een goed slot ;) :9
 
De xena schijfremslot is minder goed dan de abus granit victory kijk maar ff op de tropic "hoe is jullie schuur beveiligd" Op de eerste pagina helemaal onderaan de laatste reactie daar staat een link op als je daar op klikt kun je de testen zien van de sloten...

Weet niet hoe ik die link hier bij krijg dus moet je er zelf ff naartoe gaan..... :Y
deze??
 
Zo dan, dat is wel ff confronterend. Ik heb zo'n rond schijfrem slot van Abus. Ik geloof dat dit de Victory X plus is. Geen Xena voor mij dus. En een beugelslot ipv van een ketting.
Bedankt voor de snelle reacties.
:}
 
Het alarm gaat op scherp zodra je hem op slot zet, het schijnt dat je met een stukje plakband ervoor kan zorgen dat de xena geen lawaai meer maakt, moet je maar even de zoek functie gebruiken. Duur slotje dus.
Die oude test van 8 jaar geleden is niet erg representatief met de sloten van deze tijd.
 
Heb 'ehm ook gehaald icm ketting. Kosten: € 184,-. Geen moment spijt van gehad. Prima ding.
 
Juist pork bedankt!!!!

Maaruhhh hoe heb je dat nu gedaan???
:?

Lees de faq eens ff.

Hoe voeg ik een link toe?

Om een link te posten kopieer je deze link en zet hem vervolgens in je bericht. De link zal dan automatisch omgezet worden in een klikbare link. Het is echter ook mogelijk deze link tussen tags te zetten. Je krijgt dan dus zoiets: www.motor-forum.nl. Het is ook mogelijk om zogenaamde nette links te maken. Op deze manier is het mogelijk en stukje tekst klikbaar te maken. Dit doe je op de volgende manier: Dit is een test. Je krijgt dan dit: Dit is een test. Indien je een link post naar een topic of post op Motor-Forum zal deze automatisch worden omgezet in een nette link.

EDIT: @ Pork: je was me voor ;)
 
heb/had hem/haar ook maar ze kunnen niet zwemmen (heb ik gratis voor je getest O-) ), vond het een prima dingtje, tuurlijk kan je hem dicht maken dat ie geen geluid meer maakt, maar het gaat om de 1ste reactie en dat je gewaarschuwd wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan