xenon auto set kan dat op motor?

gerkenator

MF veteraan
12 jun 2007
2.127
9
friesland N.O.
ik heb een pilot H7 xenon setje, maar ik moet 3 of 4 keer mijn lichten aan en uyit doen voordat ze uiteindelijk allebeide branden, en dat vind ik erg vervelend.
dit is zelfs mijn tweede setje wat ik heb gekregen van pilot eerste was garantie en die gingen op laatst al niet eens meer aan, voornamelijk de rechter kant.


nu wil ik mijn ballast van pilot op mijn motor zetten zzr 1100 en dan een H4 pit bestellen, maar kan dat??

moet ik beslist H4 bi-xenon of H4-2 xenon/halogeen bestellen, of kan ik ook H4 mono erop zetten, dus dan heb ik alleen xenon dimlicht en dus geen groot licht meer opd e motor ( gebruik ik toch nooit en met xenon denk ik al helemaal niet )

dan verkoop ik de ballast die ik over heb aan een kamaraad want die wil het op zijn cbr1000f
 
Beter zicht is naam MIJN mening puur een verkoop praatje.


Ooit zelf wel eens met xenon op de motor gereden?? :?

Ik ben ermee naar Duitsland geweest door de Eifel heen, en wat was ik blij dat ik de xenon erin had!! Alle borden en strepen waren vele malen duidelijker zichtbaar, groot licht was geen optie aangezien er redelijk veel verkeer tegemoed reed en ik met grootlicht om de haverklap tegenliggers zou hebben verblind.
Nadeel was wel weer dat ik de hele tijd de sjaak was om voorop te rijden :+

Tevens merk ik dat ik sinds ik de xenon erin heb auto's op de snelweg e.d. eerder ruimte maken als je gewoon netjes erachter blijft (dus niet in de kofferbak kruipen) en dat je in de file eerder wordt opgemerkt.

Kortom, ik zou mijn xenon voor geen goud willen missen!



@TS ik had het met mijn motor toen ik xenon erin zette. Als ik starte kon hij de motor net aan de praat krijgen, maar de xenon bleef uit.
Na een keertje de grootlichtschakelaar aan/uit gedaan te hebben starte hij dan wel de xenon op.
Nu heb ik een nieuwe accu en nergens meer last van, maar als je net een nieuwe accu hebt lijkt me dat bij jouw niet de oorzaak.
Maar ik heb geen idee waar het dan bij jouw wel aan kan liggen...

:W
 
zal wel aan origele bedrading van mijn golf liggen denk ik. misschien een massa probleem.

maar boeie, heb het er nu toch uit.

in motor start het zonder problemen in 1 keer aan. ik start eerst motor en doe dan pas verlichting aan trouwens.

en xenon scheelt echt !! geen verkoop praatje.

er zijn al setjes voor 40 euro op marktplaats inclusief alles.

ik heb nu een goed merk ballast ( pilot ) en goed merk lamp ( welldone )
 
in motor start het zonder problemen in 1 keer aan. ik start eerst motor en doe dan pas verlichting aan trouwens.

Ja dat is dus de grap met mijn V-strom, de verlichting brand dus standaard altijd!
Zodra je hem op contact zet springt alles aan :P
Maar goed, het staat ook wel erg vet vind ik persoonlijk in die twee grote lampen, dus je moet er iets voor over hebben ;)

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan