Xenon lichten ZZR1400

Kingderp

Die hard MF'er
28 okt 2015
358
32
Ik wil de dimlichten van mijn ZZR1400 vervangen vanwege kleurverschil met mijn recent vervangen stadslichtjes. Nu heeft de vorige eigenaar een (led) xenon systeem aangebracht. Het volgende lampje heb ik eruit getrokken: IMG-20201028-WA0008.jpegIMG-20201028-WA0010.jpeg



Op het rubbertje van de lamp staat H11.

Nu had ik deze gevonden: Xenon H11 Lamp , maar die heeft een aantal extra stekkers? Kan ik deze gewoon gebruiken of zijn dit niet de juiste? Ter info: op de motor is al alles aanwezig qua ballast enz, ik wil alleen de lampjes zelf vervangen.
 
Ik wil de dimlichten van mijn ZZR1400 vervangen vanwege kleurverschil met mijn recent vervangen stadslichtjes. Nu heeft de vorige eigenaar een (led) xenon systeem aangebracht. Het volgende lampje heb ik eruit getrokken:Bekijk bijlage 1558656Bekijk bijlage 1558657



Op het rubbertje van de lamp staat H11.

Nu had ik deze gevonden: Xenon H11 Lamp , maar die heeft een aantal extra stekkers? Kan ik deze gewoon gebruiken of zijn dit niet de juiste? Ter info: op de motor is al alles aanwezig qua ballast enz, ik wil alleen de lampjes zelf vervangen.

Ja dat kan. Waarom neem je xenon en geen led?
 
Thanks. Ja helaas heeft de vorige eigenaar het zo ingebouwd en zit het vrij netjes in de originele kabelboom verwerkt, ik wil er verder niet weer in gaan knippen. Sowieso is het een bijzonder systeem, het grootlicht is dan weer led, de stadslichtjes ook led en deze blijkbaar H11 xenon.
 
Thanks. Ja helaas heeft de vorige eigenaar het zo ingebouwd en zit het vrij netjes in de originele kabelboom verwerkt, ik wil er verder niet weer in gaan knippen. Sowieso is het een bijzonder systeem, het grootlicht is dan weer led, de stadslichtjes ook led en deze blijkbaar H11 xenon.
Als het netjes gedaan is kun je het beter zo laten. Betrouwbaarheid is (vind ik) het belangrijkste bij verlichting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan