Xenon op R1 2007

Camillio

MF'er
8 apr 2008
55
0
Ik wil xenon in mijn R1 2007 inbouwen.
Nu heb ik overal gezocht op het forum maar ben niets tegen gekomen hoe je dat moet doen (how to). En waar kan ik het beste de ballast (2x) inbouwen (7x5x2cm).
 
In de kuip heb je voldoende plaats.
Als jij de kuip kan (de-)monteren, kan je ook xenon plaatsen. Het is namelijk niets meer dan stekkers lostrekken en wat spul ertussen plaatsen. Alles is stekkerklaar....

Je mag het eventueel ook zelf hier doen, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.....
 
In de kuip heb je voldoende plaats.
Als jij de kuip kan (de-)monteren, kan je ook xenon plaatsen. Het is namelijk niets meer dan stekkers lostrekken en wat spul ertussen plaatsen. Alles is stekkerklaar....

Je mag het eventueel ook zelf hier doen, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.....

Nou bij een 2007 R1 heb je in de kuip niet zoveel plaats hoor -O-

En bij een R6 is het al helemaal een ramp...
 
Nou bij een 2007 R1 heb je in de kuip niet zoveel plaats hoor -O-

En bij een R6 is het al helemaal een ramp...

Valt wel mee bij een R6
Heb er laatst 1 gedaan voor een maatje van mij, dat kastje had ik verstopt tussen zijn kuipruit en tellers.

Je kan even kijken hoeveel ruimte je hebt als je je ruitje weghaalt.
Meestal moet je ook een gaatje boren, om een gat te maken in de deksels (achterkant). Dit is een 25 mm (gaten)boor.

Succes ermee!
 
Valt wel mee bij een R6
Heb er laatst 1 gedaan voor een maatje van mij, dat kastje had ik verstopt tussen zijn kuipruit en tellers.

Je kan even kijken hoeveel ruimte je hebt als je je ruitje weghaalt.
Meestal moet je ook een gaatje boren, om een gat te maken in de deksels (achterkant). Dit is een 25 mm (gaten)boor.

Succes ermee!

Welk bouwjaar R6? Ik had het hier voor de duidelijkheid dus over een 2007 R6 he...
 
hallo ik heb het bij mijn motor tussen de zij kuipdelen gedaan bij je knipperlichten en dan vastgezet met ducktape blijft prima zitten.

Rij zelf een yamaha r1 van 2003 en heb een bi-xenon set dus bij jou zou het daar ook makkelijk moeten passen
 
Valt wel mee bij een R6
Heb er laatst 1 gedaan voor een maatje van mij, dat kastje had ik verstopt tussen zijn kuipruit en tellers.

Je kan even kijken hoeveel ruimte je hebt als je je ruitje weghaalt.
Meestal moet je ook een gaatje boren, om een gat te maken in de deksels (achterkant). Dit is een 25 mm (gaten)boor.

Succes ermee!

Ik heb ze nu achter het ruitje. En het past. Alleen hoe kan ik ze een beetje vast maken? Aan de kabel die naar teller loopt? :/

Met een R1 gaat het trouwens een stuk makkelijker dan een GSXR1000 K5. Daar zijn we gister heel wat uurtjes mee bezig geweerst. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan