Xenon verlichting

motormuis94

Die hard MF'er
15 nov 2011
626
1
Hallo, weet iemand waar je xenon verlichting kan kopen voor een kawasaki zxr400 uit '97?? Als ik via google zoek, krijg ik tientallen sites, maar deze verkopen alleen setjes voor alle kawasaki's met uitzondering van de zxr400 :(

Dus als iemand weet waar ik ook voor mijn motor xenon verlichting kan kopen, hoor ik het graag!
 
"Pilot is het beste" vind ik een gedurfde uitspraak. Het is in ieder geval wel 1 van de duurdere. Op mijn motor heb ik xenon van www.verlichtingkopen.nl. Kost minder dan de helft i.v.m. een Pilot-set (+ je heb 1 xenonlamp extra just in case) en het werkt top. Allemaal plug and play.

Als je de ballast en stekkers vergelijkt met die van Pilot, dan zie ik ook geen verschillen. Alsof er af-fabriek alleen een ander stickertje op de ballast geplakt wordt. (Dit is geen bewering, maar een aanname). Bij mij nul klachten en perfect licht. 0 strooilicht, mede dankzij de lens in mijn GSX-R 750 K5. Geen paarse ordinaire 12.000K-achtige taferelen, maar gewoon 4300K, mooi wit.
 
Laatst bewerkt:
Pilot is de beste ( keus ) net als waarom victorinox de beste ( keus ) is.. je betaalt iets meer, maar je krijgt er een hele bult service/garantie voor terug.

Ik refereer ff aan jouw onderschrift:

Voor 'hetzelfde' product betaal ik liever EUR 39,- aan een beun, dan EUR 100,- aan een ingenieur.

:+
 
Laatst bewerkt:
Pilot is de beste ( keus ) net als waarom victorinox de beste ( keus ) is.. je betaalt iets meer, maar je krijgt er een hele bult service/garantie voor terug.

:^


klopt, 2 xverkeerde canbuskabel opgestuurd 3x de juiste ,dus 3x zonder tegenstribbelen en de verkeerde terug te vragen dus bij p... is de service wel ok :}

o ja en ik heb juist voor de paarse look gekozen omdat ie zo opvalt ,zien ze je wat eerder
 
:^


klopt, 2 xverkeerde canbuskabel opgestuurd 3x de juiste ,dus 3x zonder tegenstribbelen en de verkeerde terug te vragen dus bij p... is de service wel ok :}

o ja en ik heb juist voor de paarse look gekozen omdat ie zo opvalt ,zien ze je wat eerder

Tja entschuldigung, ik snap wel dat het fijn is dat een probleem wordt opgelost, maar dat is m.i. niet meer dan normaal, dus om dan te zeggen dat ze daardoor het beste zijn... Ik heb persoonlijk liever dat ik meteen de juiste spullen opgestuurd krijg, dan 2 keer de verkeerde...

Het is gewoon een keuze die je maakt, EUR 100,- betalen of EUR 39,- (of EUR 49,- met extra xenonlamp). Bij de 1 wordt veel geld uitgegeven aan marketing en gelikt verpakkingsmateriaal (daarom ook duurder), bij de ander niet waardoor e.e.a. goedkoper kan worden aangeboden. Het brandt er in ieder geval niet minder om. En met de service bij genoemde website zit het ook helemaal goed....
 
P.I.M.B, heb je ook wel eens vergeleken met iemand met zo'n duurder setje? want als de kwaliteit hetzelfde is, zie ik niet in waarom ik dan 60 of 70 euro meer zou uitgeven aan een mooiere verpakking..
 
Terug
Bovenaan Onderaan