Heb eerst gaten geboord in de kapjes achter de lichten. Dit heb ik gedaan aan de buitenkant, dus aan de kant van de airducts.
Daarna heb ik de draden door de gaten getrokken. Het 12v deel heb ik eerst uit het rubber getrokken omdat deze er anders niet doorheen pastte. Eens het rubber in het geboorde gat zit heb ik het 12v deel weer door het rubber gestoken (zijn gewoon de pennetjes die je in de lamphouder steekt. Daarna alles erin draaien en dan ziet het er als volgt uit:
Daarna de draden en stekkers onderlangs weggetrokken over de airducts heen
Daarna heb ik de balast in de kuip vast gemaakt. Kijk maar even naar de plaatjes dan begrijp je het wel.
Daarna de kuipen er op stekkers aansluiten en die vallen allemaal keurig weg achter de kuipt en de zwarte 'tray' die boven het voorwiel zit. Ook de draden die uit de kapjes komen zie je bijna niet doordat deze (behoorlijk strak) tussen het kapje en de airduct geklemd zit en meteen naar beneden weg loopt.
Resultaat:
Het is eigenlijk te simpel en kan gewoon niet mislukken
Daarna heb ik de draden door de gaten getrokken. Het 12v deel heb ik eerst uit het rubber getrokken omdat deze er anders niet doorheen pastte. Eens het rubber in het geboorde gat zit heb ik het 12v deel weer door het rubber gestoken (zijn gewoon de pennetjes die je in de lamphouder steekt. Daarna alles erin draaien en dan ziet het er als volgt uit:
Daarna de draden en stekkers onderlangs weggetrokken over de airducts heen
Daarna heb ik de balast in de kuip vast gemaakt. Kijk maar even naar de plaatjes dan begrijp je het wel.
Daarna de kuipen er op stekkers aansluiten en die vallen allemaal keurig weg achter de kuipt en de zwarte 'tray' die boven het voorwiel zit. Ook de draden die uit de kapjes komen zie je bijna niet doordat deze (behoorlijk strak) tussen het kapje en de airduct geklemd zit en meteen naar beneden weg loopt.
Resultaat:
Het is eigenlijk te simpel en kan gewoon niet mislukken
Laatst bewerkt: