Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iedere hobbyistik ken er 1 uit Assen die er nogal wat moeite mee heeftZoals JPI al eerder zei, ze lekken omdat de vlotters niet genoeg druk opbouwen op de naald. (in de naald zit een veertje achter het drukpunt van de vlotter). Dus verbuig die lipjes nu eindelijk eens, en kijk wat ze dan doen. Dus doe niet zo moeilijk over fabrieksinstelling etc. De oplossing voor je carbs is nu al meerdere keren aangedragen maar je weigert het gewoon uit te voeren.
Maar goed, we gaan verder :
Als ze dan niet lekken ben je al een stap verder, en als het vlotterniveau dan iets te laag blijkt te staan heb je ze iets te ver verbogen. Buig je m dus weer iets terug.
Die mikuni's zijn ongeveer de simpelste Cv carburateurs die er zijn, die krijgt iedere hobbyist gewoon goed.
Heb je al een wphb van dat ding? daarin staat precies beschreven hoe je met een schuifmaat de vlotterhoogte moet meten, heb je dat al eens gedaan?
Een vakman krijgt die dingen ook zo in orde, maar je moet wel zijn uurloon willen betalen. En je weet nu hoeveel werk het is om de carbs er alleen al uit te halen en weer terug te plaatsen. (en nog wat, die vakman besteld gelijk 4 originele revisie sets voor je carbs, die mag je ook nog betalen).
Tja weet jij het weet ik het,maar je zou denken dat je het dan ook daar moet zoeken.Ik heb geen ingesleten vorm/afdruk gezien.. Zal eens kijken/foto doen als ik het spul weer loshaal..
maar weer; Hoe komt het dat na vervangen van de rubbers ze alle 3 ineens (!) lek zijn?
De op de kop test zoals op de foto zijn ze alle voor geslaagt..
niet op gelet, maar moet eerst andere kwlaitiet vlotters hebben of eigenlijk, deze carbs gaan het niet meer worden, er moet wa anders op. Ze zijn gewoon niet goed te krijgen.Hebben al die vlotters op dezelfde plek een gaatje of allemaal verschillend?
Misschien heeft een fret er aan geknaagd?Ik best een paar vlotters opsturen, maar wil ik eigenlijk wel weten hoe jij zoveel in zo'n korte tijd lek krijgt.
ik heb net met tussenstukje een transp slang op vlotterbak van lekker nr 2 aangesloten en benzine komt niet hoger dan 6mm onder de rand van het huis, en TOCH lekt deze benzine via de overloop.