Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het zal wel aan de afdichtingen liggen,als Sammie over fiberringen begint dan zegt dat genoegJe vulpunt is toch je peil, als t eruit loopt zit ie op peil.
En wat voor dikte olie heb je gebruikt,die word opgegeven?Wel leeg laten druppen, niet doorgespoeld en idd moest haast tot op de rand? Ik wet niet zo meer wat voor ring er tussen zat/zit..
Ja moet speciaal hypoide spul in .. motor heeft wel langere tijd op zijstandaard gestaan..En wat voor dikte olie heb je gebruikt,die word opgegeven?
Als je de voorgeschreven olie er in gedaan heb dan moet dat goed zijn,lang op de zijstandaard staan mag niks uitmaken.Ja moet speciaal hypoide spul in .. motor heeft wel langere tijd op zijstandaard gestaan..
Uiteraard ga ik ze opnieuw bekijken enzo. Ook met deze carbs liep de motor verder goed, alleen wat rijker.
1 op 16 ipv 1 op 20-21.
Carbs hebben 20k gelopen dus de slijtage zal minimaal zijn verwacht ik.
Sproeiers hebben de goeie maat verder want in de originele set zitten ook 120-ers..
Volgens mijn wph zitten in de 41y ook 120 -ers....?
Niet mijn smaak maar wel grappig gedaan,is weer eens wat anders.Hier mijn XJ.
Bekijk bijlage 1449132
Bekijk bijlage 1449140
Bekijk bijlage 1449141
Bekijk bijlage 1449136
@sammie je hebt het gewoon niet goed afgedicht. Als het goed afgedicht is kan daar geen olie langs naar buiten.
In de 41y zit zeker geen 120. Uit mijn hoofd 106 of iets in die richting.. Hitachi sproeiers zijn m5 (metrisch).
1:16 is zo gek nog niet, afhankelijk van je rijstijl. Als hij verder goed loopt zou ik vooral niet aan je carburateurs gaan sleutelen. Gewoon in elkaar laten zitten, van het uit elkaar halen worden ze niet beter.
Hier mijn XJ.
Bekijk bijlage 1449132
Bekijk bijlage 1449140
Bekijk bijlage 1449141
Bekijk bijlage 1449136
@sammie je hebt het gewoon niet goed afgedicht. Als het goed afgedicht is kan daar geen olie langs naar buiten.
Wat voor olie heb je er in zitten,de gewone ouderwetse hypoid olie of synthetische .Zo, koperen ringen gefrut wat gereden de laatste tijd maar.. de olie lijkt toch echt via het ontluchtingsdinges te ontsnappen.. Vreemd..
Net ff op het net gekeken en het schijnt door koud weer te komen,als oplossing word aangegeven de ventilatie door te blazenHet soort wat voorgeschreven was, hypoïde
Net ff op het net gekeken en het schijnt door koud weer te komen,als oplossing word aangegeven de ventilatie door te blazen
en de ouderwetse olie te vervangen door synthetische olie.
Bronze bussen?,het is niet de strijdwagen van Ben HurMoet je wel zeker weten dat er geen bronzen bussen of andere bronzen onderdelen in het cardan zitten. Die moderne olie en brons vinden elkaar niet zo lekker
En waarom word dat afgeraden?Synthtisch wordt afgeraden voor cardan van een xj...
Voorgeschreven dikte gebruiken en geen fancy viscositeit van bijv 75-140w oid.
Misschien word de multigrade gekraakt door de hoge druk?En waarom word dat afgeraden?
Zal toch zeker niet,het is speciale cardan olie die dus die kan echt wel wat hebben,bij mijn motor zit het er al 12000km in enMisschien word de multigrade gekraakt door de hoge druk?
Haha,voor kleine mensen,dacht het niet,ding weegt 400kgIs een goldwing leuk? Iemand vertelde me eens dat het een grote motor is gemaakt voor kleine mensen...
Ligt er misschien aan welk model,ik heb de 1500.Ik heb er eens op gereden maar met 190cm zat alles wel comfie maar erg naar voren of zo? Vond het blok wel heerlijk soepel en handelbaar op een eigen manier..
een setje pakkingen als je de carbs er af haalde zou 300 euro kosten en heb ik't laten gaan..