Dat stukje ga ik zo eens even lezen, bedankt.
Heb ook een 41y gehad en die deed het zeker niet verkeerd.. veel km's mee gereden zonder problemen.
Echter.. de Seca is voor mij prettiger qua zitpositie, geluid vind ik mooier met die turbinesound en het dashboard met lcdstukje vind ik persoonlijk erg grappig. Ben een redelijk jaren 80 adept.
Ding loopt hard zat dat bleek 2 wkn geleden wel toen een gs1150 mij probeerde te lossen op de autobahn haha.
Met 190 oid gaf ie op en kon m vrij gemakkelijk volgen en dat vind ik hard zat. Seca deed evengoed 1 op 16 over 160 km met een gang van 150-190..
Let wel.. met scherm en koffers enzo want het is een soort van Ratbike...
Heb het stukje gelezen en ja dat klopt op zich allemaal wel. Desondanks toch weer gekozen voor de Seca. Met wat aanpassingen zoals andere veren stuurt dit net zo goed als de 41y, denk ik..lol Sluip en kruipdoor verkeer doet de seca veel beter door het hogere stuur.
De stabiliteit bij hoge snelheden is bij de mijne geen issue; 150+ en ondertussen wat 'in de neus peuteren' gaat probleemloos qua rijden als alles goed in en afgesteld staat.
En dat weet ik nu dus want wanneer rij je zolang zo hard om zuks uit te proberen?