Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Begin denk ik te begrijpen waarom deze motoren zo goedkoop zijn.
Dank voor je repliek!Die knipper afslag unit is de langste unit onder je zadel, die hoef je alleen maar los te koppelen en dan blijven ze knipperen tot je ze uitdrukt. Na 30 jaar gaat de hele knipperschakelaar stroef, losschroeven, schoonmaken, drupje olie en weer in elkaar zetten. Dan zie je ook gelijk waarom de hele unit mee wil draaien als je de choke open trekt. De unit is van plastic en die lockt op een punt van de koppelingshendel. Dat is dus plastic op aluminium waar al 30 jaar aan getrokken is dus dat plastic is half weggesleten.
Je hele tellerset was toch ook al een meer kapot dan heel ding? Das waarschijnlijk de reden waarom je knippers soms wel en soms niet afslaan. De opnemer hiervoor zit nl in je kilometer teller.
Volgens mij heb ik nog wel een gereviseerde carburateur set van een 58L liggen.
Maar spoel ze eerst eens door, wil nog wel eens helpen tegen lekkende vlotters.
Staat ie binnen of buiten? Als de tank lekt en hij staat binnen, dan ruik je dat direct.
600 euro.Ik begrijp het ook, maar ik denk dat ik het anders begrijp dan jij
Wat heb je betaalt voor die fiets als ik vragen mag?
Of 1 of 2 der vlotters te veel doorgeven bedoel ik..Met een verbruik van 1 op 8 zijn de bougies waarschijnlijk sowieso zwart dus of je verschil gaat zien?
Dat is er een om te onthouden.De startprocedure heb ik nog niet zo onder de knie; het duurt even voordat ik 'm aan de loop heb. Misschien ben ik verwend door m'n kickstarterfietsen?
Goede tip, sport is dan pomp te vinden zodra je - zo precies mogelijk- 200km hebt gereden.
De tankmeter gaf 'vol'aan en zag 'm onderweg gewoon zakken..
Tank vol. 200km rijden op dagteller of de gewone km teller. Dan tank weer vol. Km's delen door de getankte liters. Voila het verbruik.
Je hoeft niet persé tot reserve door te rijden.