Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat is die nieuwe cyber benzine,hoef je niks meer aan te doen die kruip vanzelf je cilinder inBenzine kruipt als het ware tegen de wand omhoog.
Ga je zelf afvragen waarom andere XJ900,s die volgens fabrieks specs afgesteld staan wel dicht zijn.Kloppen de fabrieksrichtlijnen wel t.o.v niveau en benzinehoogte?
Vlotters daarien oom vrij en hebben geen zwaar punt, zekunnen vrij draaien zonder weerstand,
Dat is in dit geval ook het probleem,zonder zelf die carbs gezien te hebben blijft het op afstand giswerk overIntussen denken jullie dat ik debiel ben en vaccumslang/benzineslang heb omgedraaid terwijl dast helemaal niet kan. helemaal niet erg als jullie het ook niet weten- over afstand, is ook heel logisch en zo maar okay..
Ik heb intussen vele malen de set op een werkbank gehad en getest, zoals beschreven. Waarom denk je dat ik dat toch niet heb gedaan? ik begrijp het niet.Ik heb al meerdere keren gezegd dat je je carbs op de werkbank in orde maakt en daar ook test, het is onzin om ze iedere keer in de motor terug te plaatsen.
Ik had het vermoeden dat je benzine toevoer op de ventilatie opening zat aangesloten. Maar je zegt dat dat niet zo is. Mooi op zich, want dan praten we weer over feiten, en geen dramatisch gezever.
Als je advies en hulp wilt blijven krijgen beperk je je nu tot feiten en metingen.
Een paar pagina's terug heb ik je het advies gegeven om die dingen in een steun oid op de werkbank te zetten, en via een tijdelijk minitankje (injectiespuit van 60ml is ideaal) van benzine te voorzien. Dan met dat slangetje aan de aftapkraan het niveau meten. Alle overige slangen moeten uiteraard droog blijven.
Stel, ze lekken. Kan blijkbaar gebeuren.
Vang de benzine weer op in een fles, jampot of wat dan ook.
Zet ze dan op zijn kop en schroef de vlotterbakken er weer af.
Maak een foto en plaats die weer. Op de foto wil ik alle vlotters incl lipjes kunnen zien.
Vervolgens verwijder je de vlotters weer, leg ze netjes op een rijtje naast de carb waar ze uitkomen. Weer een foto.
Nu haal je de vlotterzittingen er uit, en weer een foto.
Als die vlotterzittingen er moeilijk uit willen is hier iets misgegaan met monteren.
Met alle respect, als je dit nu niet doet en weer met 100 vragen en dramatisch gedoe komt aanzetten, dan was dit mijn laatste reactie.
Ja die heeft zichzelf gefixed, wellicht dingen uitgezet door de benzine?Werkt die vacuümkraan nu weer goed?
Ik heb intussen vele malen de set op een werkbank gehad en getest, zoals beschreven. Waarom denk je dat ik dat toch niet heb gedaan? ik begrijp het niet.
Op de werkbank lekken ze alleen in begin en later niet meer, ingebouwd tijdens rijden(trilling?) lekken ze wel.
Ik weet niet of ik met deze motor verder ga.. geef het- i.i.g. voor nu op.
Mischien later op een dag dat ik fitter ben en wat minder pijn heb ben ik misschien weer wat initiatiefrijker.