hi all,
Ik ben begonnen met oriënteren en stiekem al e.e.a. gekocht/verplaatst voor mijn XJ900 Diversion conversion project.
Het plan is uiteraard om de fairing volledig weg te laten en een mooie koplamp, cockpitje, windscherm (klein) te plaatsen.
Wat betreft de kabels, de snelheidsmeter, koplamp, knipperlichten heb ik een plan - dit gaat mij lukken met mijn skills.
Een zaak waar ik wel tegen aan loop zijn de Air Cut Off Valves aan weerszijden van de motor. Deze zijn vrij groot en worden door het subframe op zn plek gehouden.
Mijn vraag aan jullie is:
1. Kan je zomaar de lengte van de rubberen en stalen slangen inkorten om de cut off valves 'in' de body te krijgen?
2. Is er een kleinere aftermarket oplossing voor de huidige aardig grote cut off valves?
Enorm dank voor tips/tricks!
Ik ben begonnen met oriënteren en stiekem al e.e.a. gekocht/verplaatst voor mijn XJ900 Diversion conversion project.
Het plan is uiteraard om de fairing volledig weg te laten en een mooie koplamp, cockpitje, windscherm (klein) te plaatsen.
Wat betreft de kabels, de snelheidsmeter, koplamp, knipperlichten heb ik een plan - dit gaat mij lukken met mijn skills.
Een zaak waar ik wel tegen aan loop zijn de Air Cut Off Valves aan weerszijden van de motor. Deze zijn vrij groot en worden door het subframe op zn plek gehouden.
Mijn vraag aan jullie is:
1. Kan je zomaar de lengte van de rubberen en stalen slangen inkorten om de cut off valves 'in' de body te krijgen?
2. Is er een kleinere aftermarket oplossing voor de huidige aardig grote cut off valves?
Enorm dank voor tips/tricks!