Xj900 s Diversion Olie Koeler

dls

Die hard MF'er
23 jun 2011
467
59
Voor mijn 1999 diversion ben ik op zoek naar een andere Oliekoeler.

Heeft iemand nog een nette (dichte) oliekoeler liggen?
 
Hoi,

Ik heb er een van een Div. 600, mogelijk past die ook.

P.b. maar even bij belangstelling.
 
Volgens mij is een 600 koeler anders dan een 900.

900:
z.0fb126aabcfe081d2e6a26b7e2ccc580.jpg


600:
000000071251.jpg


Iemand ervaring of dat werkt?
 
Helaas, een oliekoeler van een Div 600 past niet op een Div 900, en als ik je mag aanraden ga voor een immitatie koeler. Scheelt je gauw 180 euro, voor 150 euro heb je een immitatie koeler.
Werkt en past perfect, rij er nu een jaar mee, probleemloos. Aan een tweedehandse zou ik me ook niet wagen, de meeste oliekoelers worden bij het kleppen stellen vernageld, aangezien veel monteurs de koeler stuk trekken op de aansluiting!!!, hiervoor niet het juiste en goedpassend gereedschap gebruiken.
Negen van de 10 keer gaan daarom de Div koelers lekken bij de aansluiting.
Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde inderdaad al voor een imitatie gaan. Maar dat gaat dus 150 euro kosten. Dus nu maar even zoeken naar een goede partij die dat verkoopt.
 
Hoi Daniel. Boonstra Parts in Ureterp heeft de imitatie oliekoeler voor 150 euro nieuw. Succes... :W
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, is inderdaad een winterpoject. Wordt van de winter samen vervangen met de olie. Vorige winter heb ik al olie vervangen incl luchtfilter, cardanolie en bougies.
 
Ik heb autotemp gemaild. Net even een foto nagemaild en ik hoop dat ze met een mooi prijsje terug komen.
 
Vandaag reactie ontvangen: Autotemp kan deze niet maken geven ze aan. Dus dat wordt verder kijken
 
www.meerlomotorsloperij.nl stuurd een nieuwe gratis op voor 150 euro komt de mijne ook vandaan.
Past en werkt perfect.
 
Thnx. Dat begint inderdaad een beetje de standaard prijs te worden. Ik ga hem dus maar een keer bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan