XJ900f 4BB carterpakking vervangen - ervaringen?

29 apr 2018
3
0
Haarlem
Hi guys,

Net begonnen met motorrijden en nieuw hier op het forum. Ik heb een XJ900f cafe racer gekocht waar ik echt helemaal verliefd op ben (zie hieronder). Ik ben er wel achter gekomen dat hij een beetje olie lekt. Op zich niet zo veel, ik houd het oliepeil goed bij en hij heeft nog voldoende olie, maar er komen wel lelijke druppels op de weg waar de gemeente misschien een probleem mee gaat krijgen.

Lek zit bij de carterpan, ik wil dus die pakking vervangen, maar ik weet niet zeker of ik er vanonder af bij kan als ik de uitlaten verwijder. Heeft iemand toevallig ervaring met het vervangen van deze pakking op een XJ900F 4BB uit '94/95?

Kon niets vinden in het forum, alvast super bedankt!

full
 
Laatst bewerkt:
Hi guys,

Net begonnen met motorrijden en nieuw hier op het forum. Ik heb een XJ900f cafe racer gekocht waar ik echt helemaal verliefd op ben (zie hieronder). Ik ben er wel achter gekomen dat hij een beetje olie lekt. Op zich niet zo veel, ik houd het oliepeil goed bij en hij heeft nog voldoende olie, maar er komen wel lelijke druppels op de weg waar de gemeente misschien een probleem mee gaat krijgen.

Lek zit bij de carterpan, ik wil dus die pakking vervangen, maar ik weet niet zeker of ik er vanonder af bij kan als ik de uitlaten verwijder. Heeft iemand toevallig ervaring met het vervangen van deze pakking op een XJ900F 4BB uit '94/95?

Kon niets vinden in het forum, alvast super bedankt!

De gemeente? Ik zou me meer zorgen maken over je vloer! Wel een stoere motor trouwens!
 
Laatst bewerkt:
Hey Smannuh!

goed om te horen, ik ga er binnenkort mee aan de slag en dan post ik de resultaten hier.

En Hollender: thanks! Ik had helaas al een BOA die foto's van mn motor aan het maken was, en volgens mij niet vanwege de looks helaas.. :/ het zijn maar een paar druppels maar...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan