XJ900F achterrempomp

DanoSM

MF veteraan
17 jun 2003
2.129
2
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een achterempomp voor mijn xj900f uit 1986. Sinds de kou van de afgelopen paar dagen kan ik pompen wat ik wil, maar mijn achterwiel vertraagt niet. Ik heb een goede stalen remleiding. Achterremklauwzuigers zitten los, dus moet wel de rempomp zijn.

Als iemand iets heeft liggen voor een goede (lees voordelige) prijs hoor ik het graag :)

Edit: Ik heb trouwens andere XJ900F onderdelen te ruil voor een achterrempompje.
 
Laatst bewerkt:
moet ik nog ergens hebben zwerven

Ik reageer en beetje laat vanwege een weekje vakantie. Als je het rempompje kan vinden, neem ik hem graag van je over. Wat wil je ervoor hebben? Je kan ook PM'en.
:)
 
Ik reageer en beetje laat vanwege een weekje vakantie. Als je het rempompje kan vinden, neem ik hem graag van je over. Wat wil je ervoor hebben? Je kan ook PM'en.
:)
heb je er een foto van? Weet ik waar ik naar moet zoeken
 
Ik kom er net achter dat op motorsloop.com ook een achterrempomp voor 2 tientjes te koop staat. Ik ga eerst even proberen die te regelen. Dus je hoeft niet te zoeken. Ik stuur wel een mailtje mocht het niet lukken. Bedankt voor je reactie :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan