XJR 1300 met 35.000 km, waar op letten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frits Pannenkoek

MF veteraan
3 feb 2020
1.448
416
Vraagje ik heb net een XJR 1300 met 35000 op de teller gekocht uit bj 2002


de vraag moet ik nog ergens opletten vernieuwen etc etc bij deze km stand Motor loopt netjes en is verder als nieuw

Thanks zover Groet Frits
 

Hopelijk kun je een bischen Duits, maar hier staat beschreven hoe je de speling uit je achterbrug haalt.
Komt wel voor.
Controleren als volgt, op de hoofdbok zetten en allebei de schokbrekers losmaken ( ff een plankje onder je wiel).
Dan voel je de eventuele speling in je achterbrug.
Succes.
De mijne heb ik al 2keer de speling opnieuw afgesteld.
 
Als het een beetje een degelijk ding is dan moet je de komende 5000km vooral het overige verkeer in de gaten houden en op tijd tanken.
Voor de rest speelt vooral geluk en kunde mee.
Op tijd tanken is geen probleem met een benzinemeter En heb het volste vertrouwen er in dat het geen afgetrapt hok is En geluk draait heel het leven om gaat goed komen
 

Hopelijk kun je een bischen Duits, maar hier staat beschreven hoe je de speling uit je achterbrug haalt.
Komt wel voor.
Controleren als volgt, op de hoofdbok zetten en allebei de schokbrekers losmaken ( ff een plankje onder je wiel).
Dan voel je de eventuele speling in je achterbrug.
Succes.
De mijne heb ik al 2keer de speling opnieuw afgesteld.
toppy die link bewaren we Merk je daar met rijden wat van dan dat je achterbrug afgesteld moet worden ??
 
Maak je niet dik man , ik wilde ze n.l op m n ZRX ,ik ben toen een beetje achter t verhaal gekomen ,wat @Rody-rc30 hierboven beschrijft ,en heb ik onder mijn ZRX Bitubo s gezet ,leek me daarom een betere keus :t
Maak me niet druk hoor net een hartaanval achter de rug En voor mij blijft de Gele kenny de mooiste fiets die er is Het moet gouw zomer worden dan gaan we gas geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan