XJR 1300 met 35.000 km, waar op letten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frits Pannenkoek

MF veteraan
3 feb 2020
1.448
416
Vraagje ik heb net een XJR 1300 met 35000 op de teller gekocht uit bj 2002


de vraag moet ik nog ergens opletten vernieuwen etc etc bij deze km stand Motor loopt netjes en is verder als nieuw

Thanks zover Groet Frits
 
Heb jij op mijn motor gereden dan En het kan altijd beter he tja
Jep, ‘t kan altijd beter, niet mee zitten totdat je er daadwerkelijk aantoe bent.
Die zwartgele xjr is gewoon tof, zware machine met power. Zou ik een grote kerel zijn geweest dan had ik er zelf ook een. M’n bouw verhinderd me dat soort mopeds.
 
Hoi hoi nou ben zelf ook aan de maat dus dat is geen probleem Eerste rit ging prima ben er niet afgevlogen En er zijn veel snellere brommers maar deze is echt een plezier om naar te kijken
 
ts start een topic met model specifieke vragen en wat krijg je?




mensen die het model niet kennen
Wrijf het er maar in, ook de Deputy wees me al een FJR1300 aan op straat. Deze heeft wel problemen met het link systeem als je het niet smeert. Ik had het niet goed gelezen sorry Zot, stom van mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Okee, uitleg @Zot Ijzervreter vertelt wat, warin hij gewoon gelijk heeft en zelfs mij de ogen opent want ik heb inenene 12 linksystemen die nog nooit gesmeerd zijn om na te kijken, dus de opmerking op zich is helemaal niet stom.
En zoals eerder gezegd: Ach een Yamaha, dat zal wel een monoshokker met linksysteem zijn. Zo denk ik ook, terwijl ik het weekend nog heb staan kwijlen bij die SP van mijn zwager... Ik ben nhet dus niet eens met het feit dat @IJzervreter zichzelf stom noemt...

ik roep ook weleens "carburateurs reinigen" waar het om injectiefietsen gaat...
 
Okee, uitleg @Zot Ijzervreter vertelt wat, warin hij gewoon gelijk heeft en zelfs mij de ogen opent want ik heb inenene 12 linksystemen die nog nooit gesmeerd zijn om na te kijken, dus de opmerking op zich is helemaal niet stom.
En zoals eerder gezegd: Ach een Yamaha, dat zal wel een monoshokker met linksysteem zijn. Zo denk ik ook, terwijl ik het weekend nog heb staan kwijlen bij die SP van mijn zwager... Ik ben nhet dus niet eens met het feit dat @IJzervreter zichzelf stom noemt...

ik roep ook weleens "carburateurs reinigen" waar het om injectiefietsen gaat...
Je zou ook niets kunnen roepen,als je t model niet goed genoeg kent 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan