XJR 1300, wat voor uitlaat ???

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Vraagje voor een collega, hij heeft een XJR1300 en wil zo'n 140 pk halen met een andere uitlaat........en eventueel een kitje in de carb's.

Hij ziet alleen door de bomen het bos niet meer, wie heeft er ervaring met zo'n monster en wat voor uitlaat moet je nou kopen ?
 
Vraagje voor een collega, hij heeft een XJR1300 en wil zo'n 140 pk halen met een andere uitlaat........en eventueel een kitje in de carb's.

Hij ziet alleen door de bomen het bos niet meer, wie heeft er ervaring met zo'n monster en wat voor uitlaat moet je nou kopen ?
---------------------------------------------------------------------------------

Wat kitjes betreft weet ik niet zo goed,Heb er zelf in een 1300 eentje gehad met de naam Dobar uit Duitsland .
Deedt het wel prima maar hoeveel meer vermogen weet ik niet.
In Nederland kun je natuurlijk denken aan een Dyna jet ? kit maar heb ik geen ervaring mee.
Verder heb je nog in Duitsland bij Krause in Dortmund een Krause kitje vlgs mij en dat schijnt wel goed te zijn.
Uitlaten zijn er volop,Al gezegt Devil, de Laser pro-stocks zitten nu onder mijn xjr 1200 en zijn echt gaaf.Laser pro-dor 4-1 is ook wel mooi.Een Bos is ook niet verkeerd .
Verder is er genoeg te koop dus laat hem effe rondkijken bijv. op onze site www.xjrownersnederland.nl staat nog niet zo veel op omdat we niet echt een info site zijn maar er staan wel xjrren van onze members op.
Of kijk even bij www.xjrcafe.nl ook daar staat voldoende denk ik.
gr Driver.
 
Hey,

Zoals al eerder genoemd, zijn er genoeg uitlaten voor een xjr.
Ik heb er 2 devils onder zitten, de ronden uitvoering.
Ze zijn er ook in het ovaal.

Komt een waanzinnig mooi geluid uit.
En staat er mooi.

Maar smaken verschillen.

Waarom zou je meer vermogen willen hebben, bij motoren als de xjr gaat het juist om de trekkracht.
En daar heb je met deze motor meer dan genoeg van. :+

Suc6 met de keuze, en het opvoeren. :]

Cu,
xjrmarcel
 
Terug
Bovenaan Onderaan