XJR-lijst op MF

Status
Niet open voor verdere reacties.

DrsRob

MF veteraan
14 dec 2002
7.105
229
Leiderdorp
Allerlei naked modellen hebben inmiddels hun eigen lijst, behalve de XJR. Ik heb lang gewacht tot iemand er zo een zou openen. Ik vond mezelf niet de aangewezen persoon, daar mijn eigen XJR niet erg naked meer is.
Maar ik heb nu lang genoeg gewacht, dus vooruit, bij deze:

XJR lijst op MF

Hier staat nog geen foto van mijn XJR, omdat
a. hij niet meer naked is (maar wel half naked)
b. ik nog geen goede foto ervan op de PC heb staan.

Post hier een plaatje van je XJR en vertel wat over de modificaties...

Om jullie te stimuleren zet ik hier even een plaatje van een standaard XJR.
full

XJR1300 '01 extreme yellow.
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je een xjr lijst op wil stellen!!!
ik moet ook nog een foto maken en op mijn computer zetten zodat ik em kan plaatsen hier.

Hij heeft zicht even de komende tijd terug getrokken op de sport school, waar na die terug komt met een stevige shot steroiden. 8-)

ik ben er een turbo op aan het bouwen. ik hoop dat ie dan wel vooruit wil :]
 
lol daar zat ik op te w8, maar was idd vrij irritant figuur, :r steeds maar mensen afkraken
ik vind zowel de XJR1300/1200 als de GSX1400 mooie motoren en het boeit me niet of iemand schaamranden op zijn motor heeft of niet


*D *D *D *D *D *D *D
 
Leuk dat je een xjr lijst op wil stellen!!!
ik moet ook nog een foto maken en op mijn computer zetten zodat ik em kan plaatsen hier.

Hij heeft zicht even de komende tijd terug getrokken op de sport school, waar na die terug komt met een stevige shot steroiden. 8-)

ik ben er een turbo op aan het bouwen. ik hoop dat ie dan wel vooruit wil :]

lukt het een beetje met die turbo?
misschien heb je hier wat aan: Tips bij het maken van een luchtfilterhuis (turbo)
of kan je marktt helpen met z`n project want hij ziet het niet meer zitten.
 
jep, het is inderdaad niet makkelijk om een turbo op een motorfiets te bouwen. zeker een blow through niet.

aan Mark TT. het zou leuk zijn als je het als nog probeert voor mekaar te krijgen.ik porbeer zelf om het bouw werk in januari zogoed als af te krijgen. er zijn nog wel onderdelen die niet voor die tijd klaar of binne zijn maar die kunnen er op als ik ze klaar of binnen zijn.

ik zal trouwens ook proberen om de komende tijd fotos te maken en te posten van de voortgang van mijn projectfiets.

ik ga morgen maar weer werken aan de ontsteking,DYNA 2000, met boost retard schakelaar. ook moet ik even gaan zoeken naar een goed plekje voor de DYNA bobines die een beetje te groot zijn om onder de tank te passen! shit!

maandag ga ik wel weer verder met de olie leidingen van en naar de turbo.
 
Is dit een nieuw topic kranten verslag zonder ploaties :)

Virtuele XRJ zeker zelf erbij denken.
 
Ik beproef een zekere schroom bij mijn mede XJR-eigenaren om zich bloot te geven..

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/54795/d541a7497ae6d4b964966ff54dbfc6d8 (XJR1300SP_01_1L.jpg)​
 
'k heb geen foto, want ik heb geen digi cam. En ik heb ook geen zin om 'm te poetsen. Daarbij zal 't me jeuken. :)
De enige mods zijn uitgeboorde uitlaten, grotere sproeiers en K&N filtertjes.
 
Ja, waar blijven jullie nou? B|
Hey Rob.....we halen je ook overal uit wha.... ;)
Okay dan ...hier een foto van mijn XJR1200SP Sarron
Aangepast werden o.a. Remus 4 in 1 uitlaat, Dynojet-kit stage 1 incl. K&N vervangingsfilter, tailrisers, gepolijste en in de kleur rood gespoten wielen, superbikestuur met trillingsdempers, superbike-spiegels, aangepaste voorvering, Led-knipperlichten, gepolijste aluminium schwingelagerkappen, crashpads van Moko, carbon achterspatbord, klokje.
De koplampsteunen, kettingkast, voetsteunen, schakelpook, rempook en het handvat achter zadel werden gepolijst.

Ik neem aan dat je dit bedoeld :}
 
Hey Rob.....we halen je ook overal uit wha.... ;)
Okay dan ...hier een foto van mijn XJR1200SP Sarron
Aangepast werden o.a. Remus 4 in 1 uitlaat, Dynojet-kit stage 1 incl. K&N vervangingsfilter, tailrisers, gepolijste en in de kleur rood gespoten wielen, superbikestuur met trillingsdempers, superbike-spiegels, aangepaste voorvering, Led-knipperlichten, gepolijste aluminium schwingelagerkappen, crashpads van Moko, carbon achterspatbord, klokje.
De koplampsteunen, kettingkast, voetsteunen, schakelpook, rempook en het handvat achter zadel werden gepolijst.

Ik neem aan dat je dit bedoeld :}
Oeps ging meteen al wat fout.....fotootje vergeten...hier is ie dan O-)
full
 
Mooie fiets!!!! :}
Dank u...

Op onze website staan nog meer uitzonderlijke XJR-en. Een kijkje nemen is zeker de moeite waard....www.mc-noname.com
mmm X-eleven wha?? :)
Ik heb nu anderhalf jaar deze XJR....maar mijn vorige motor was de "blackbird" waarvan de X-eleven de nacked versie is toch???
full

Wat een power had dat ding maarrrrr met de XJR heb ik toch meer fun....ook veel power onderin alleen top is wel wat minder.....

greetingsss Jaapio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan