XJR Special

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Huidige projeccie,een( Jerryt O-) )frame met een xjr1300 blok.
Komt nog een buizenbrug in(met brace)en ik ga een alu tank in elkaar knutselen.
Ik zou hem eerst niet hier plaatsen maar kan het ook niet laten,kan trouwens even niks doen.Loop als een oude kerel,rugblessure :( )
GR.Gerard
full
 
Rugblessure? ,heb je weer Tarzan gespeeld ? _O- ,sorry ...kon het niet laten ...open doel.

Wordt weer een mooi fietsie G :]

:W
 
Rugblessure? ,heb je weer Tarzan gespeeld ? _O- ,sorry ...kon het niet laten ...open doel.

Wordt weer een mooi fietsie G :]

:W

_O- Ach,je word een dagje ouder Ed. Geestelijk voel je je nog 20 maar voor Tarzan spelen lukt niet altijd meer! ;)
 
Hier nog een trouwe volger van al je projecten! :}

Wat jij kan, is voor velen van ons een droom!

Wat ik me wel afvraag is met welke nauwkeurigheid je zo een frame maakt? Lijkt me dat dit enkel goed kan aflopen met zeer kleine toleranties, de hoeken en gebogen buizen bvb, hoe krijg je zelf ( geen geautomatiseerd process lijkt me ;) ) zo een nauwkeurigheid hierin?
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een trouwe volger van al je projecten! :}

Wat jij kan, is voor velen van ons een droom!

Wat ik me wel afvraag is met welke nauwkeurigheid je zo een frame maakt? Lijkt me dat dit enkel goed kan aflopen met zeer kleine toleranties, de hoeken en gebogen buizen bvb, hoe krijg je zelf ( geen geautomatiseerd process lijkt me ;) ) zo een nauwkeurigheid hierin?
Ik denk dat het belangrijkste is dat Jerryt het balhoofd en achterbruggebeuren van te voren een vaste positie geeft. Als deze twee dingen uitgelijnd zijn kan er eigenlijk vrij weinig fout gaan, toch? :? :z
 
Ik denk dat het belangrijkste is dat Jerryt het balhoofd en achterbruggebeuren van te voren een vaste positie geeft. Als deze twee dingen uitgelijnd zijn kan er eigenlijk vrij weinig fout gaan, toch? :? :z
Daar dacht ik ook aan, want anders kun je ook niet met een enkele achterbrug rijden, die is toch een partij scheef asymetrisch. :P
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een trouwe volger van al je projecten! :}

Wat jij kan, is voor velen van ons een droom!

Wat ik me wel afvraag is met welke nauwkeurigheid je zo een frame maakt? Lijkt me dat dit enkel goed kan aflopen met zeer kleine toleranties, de hoeken en gebogen buizen bvb, hoe krijg je zelf ( geen geautomatiseerd process lijkt me ;) ) zo een nauwkeurigheid hierin?

Heb het mezelf ook aangeleerd en ik moet echt wel eens een buisje opnieuw doen omdat het toch net niet goed past.Een automatisch process is het echt niet!Kan wel merken dat ik er nu wat meer ervaring in krijg.Maar het is elke keer weer een gepuzzel om het spul mooi symetrisch te krijgen,want dat is het moeilijkste! ;)
 
Ik denk dat het belangrijkste is dat Jerryt het balhoofd en achterbruggebeuren van te voren een vaste positie geeft. Als deze twee dingen uitgelijnd zijn kan er eigenlijk vrij weinig fout gaan, toch? :? :z

Dat is het allebelangrijkst!Een goede fundering!Alles met schietlood , waterpas en meetlint is het bij mij altijd nog goed gekomen.En zou er een mm aan mankeren dan merk je er met het rijden echt niets van. :N
Alleen optisch moet het ook kloppen. :Y
 
Huidige projeccie,een( Jerryt O-) )frame met een xjr1300 blok.
Komt nog een buizenbrug in(met brace)en ik ga een alu tank in elkaar knutselen.
Ik zou hem eerst niet hier plaatsen maar kan het ook niet laten,kan trouwens even niks doen.Loop als een oude kerel,rugblessure :( )
GR.Gerard[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoor Fred.
En eindelijk een eigen topic op MF, wie had dat ooit nog kunnen denken. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan