XJR topic # 10 ,Wordt het een Classic of niet ?

Dit zijn Kineo wielen en via mijn dealer besteld ivm corona en levering van materialen heeft het in mijn geval 8mnd geduurd
 
Héél erg mooi! Ik zou ook nog wel eens een setje spaakwielen op mn XJR willen hebben. Welk merk is dit? Waar heb je ze gekocht? En waarom is de levertijd 8 maanden?!
Dit zijn Kineo velgen via mijn dealer besteld bij de fabrikant in Italië. Heeft in mijn geval 8mnd geduurd oa door corona en problemen met levering van materialen om de wielen te maken
 
Wel mooi spul hoor, 👌
Moeten deze nog na een bepaalde tijd of km nagetrokken worden.?
 
Dit is hem dan
 

Bijlagen

  • 20220408_111240.jpg
    20220408_111240.jpg
    448,7 KB · Weergaven: 69
Hello.. vraagje over je demper van SC Projects.. waar heb je die gescoord? En geeft ie een beetje mooi geluid? Moet de mijne vervangen vanwege een beschadiging door een poort die in de weg stond.. ;]
Hoi de SC heb ik ook via mijn dealer besteld rechtstreeks vanaf de fabrikant. Het geluid is prima niet heel diep de de db-killer is verwerkt in de linkpijp dus niet te verwijderen. Het is een uitlaat die bij gas loslaten lekker ploft.
 
Hoi de SC heb ik ook via mijn dealer besteld rechtstreeks vanaf de fabrikant. Het geluid is prima niet heel diep de de db-killer is verwerkt in de linkpijp dus niet te verwijderen. Het is een uitlaat die bij gas loslaten lekker ploft.
Ben zelf toch niet van het verwijderen van een db-killer. Heb dat een keer gedaan bij mn huidige demper en geluid was niet anders, alleen meer volume. En dat hoeft zeker niet harder van mij. Ben ik te oud voor ondertussen.. ;]
Mag ik vragen wat ie gekost heeft?
 
Ben zelf toch niet van het verwijderen van een db-killer. Heb dat een keer gedaan bij mn huidige demper en geluid was niet anders, alleen meer volume. En dat hoeft zeker niet harder van mij. Ben ik te oud voor ondertussen.. ;]
Mag ik vragen wat ie gekost heeft?
Ik meende iets van 480 euro dat was in 2017
 
Als ik met duo passagier rijd, zou ik graag mijn veervoorspanning van mijn achterveren willen verhogen. Dit om eens te kijken of dat prettiger rijd. Ik heb alleen die sleutels niet. Is er iemand die er 2 te over heeft en van wie ik ze kan overnemen?
 
Voor mij zou het alleen voor de plaatjes zijn.. of met een woordenboek er bij. ;]
 
Staat in Duitsland een Circuit XJR te koop
 

Bijlagen

  • Deutsche Renn XJR 1.jpg
    Deutsche Renn XJR 1.jpg
    103,2 KB · Weergaven: 36
  • Deutsche Renn XJR 2.jpg
    Deutsche Renn XJR 2.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 36
Terug
Bovenaan Onderaan