Roadrad
Rob
ik vraag mij af waarom je zo diep zou willen boren...als je alleen de eindplaat eruit haalt krijg je al een mooie diepe brom en blijft de tegendruk nog enigszins in orde....Helaas niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ik vraag mij af waarom je zo diep zou willen boren...als je alleen de eindplaat eruit haalt krijg je al een mooie diepe brom en blijft de tegendruk nog enigszins in orde....Helaas niet.
Is niet in te stellen.Is een kilometerteller in een dashboard van een XJR in te stellen op miles of kilometers? Of is het af fabriek maar 1 instelling?
Hangt bij mijn weten van het land van herkomst af- origineel NL = KM's - USA of elders is Miles, is inderdaad verder niet in te stellenIs een kilometerteller in een dashboard van een XJR in te stellen op miles of kilometers? Of is het af fabriek maar 1 instelling?
dit dus...de snelheidsmeter is in kms...wat DrsRob ook zegt... niet aan te passen. Op de tellerplaten van een UK bike staan wel Miles en mogelijk daarbij KM's aangegeven maar het telwerk van de afgelegde afstand zal dan toch in Miles zijn.
Die van die remmenreiniger... Slim... Dat ik daar niet aan gedacht heb...Van de buitenkant willen ze er wel eens verweerd uitzien maar dan zijn ze van binnen eigenlijk nog hartstikke goed. Spuit eens wat remmenreiniger oid op je inlaat traject en hoor of er wat veranderd in de loop.
N keertje goed synchroon stellen scheelt ook n berg, loopt die weer mooi 'rond'.
Mooi zo die originele uitlaten.... Ik zou graag terug willen naar origineel. Waar zou ik kunnen kijken voor zo een tweedehands set?
Op marktplaats worden ze regelmatig aangeboden voor niet al te veel.Mooi zo die originele uitlaten.... Ik zou graag terug willen naar origineel. Waar zou ik kunnen kijken voor zo een tweedehands set?
Ik houd het in de gaten. Voornemens om deze zomer richting Sauerland te gaan..... Dan is origineel sowieso beter,,,,Op marktplaats worden ze regelmatig aangeboden voor niet al te veel.
Staat een set op de xjr ownersclub te koop .Op marktplaats worden ze regelmatig aangeboden voor niet al te veel.
Dat is wel een mooie set.. helaas heb ik geen FB..... Ik moet ook de voorkant hebben... Ik heb nu een 4 in 1, die uit 1 geheel bestaat.Staat een set op de xjr ownersclub te koop .
Staan volgens mij ook op MP .Dat is wel een mooie set.. helaas heb ik geen FB..... Ik moet ook de voorkant hebben... Ik heb nu een 4 in 1, die uit 1 geheel bestaat.
Ik heb de db killer aan het einde er uit geboort en de originele eindkap aangepast. Dus het lijken de originele uitlaten, dat zijn het ook, maar aangepast. Op MP zie ik toevallig een setje originele staan nu!Mooi zo die originele uitlaten.... Ik zou graag terug willen naar origineel. Waar zou ik kunnen kijken voor zo een tweedehands set?
Dit is wel een goed idee ja,.. Ik houd me nog wel aanbevolen voor een dubbele originele,.....Yamaha Xjr 1300 RP 19 uitlaat demper zo goed als nieuw
€ 99,00
https://link.marktplaats.nl/m1932689039
Dit is een 4 in 1, wellicht past die op wat je al hebt? Voor dat geld kun je het wel proberen lijkt me.
top!! die ga ik even contacten!Ik heb de db killer aan het einde er uit geboort en de originele eindkap aangepast. Dus het lijken de originele uitlaten, dat zijn het ook, maar aangepast. Op MP zie ik toevallig een setje originele staan nu!
https://link.marktplaats.nl/m193456...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Dat kan prima met de aanpassing die ik gedaan heb!Ik houd het in de gaten. Voornemens om deze zomer richting Sauerland te gaan..... Dan is origineel sowieso beter,,,,