Skip1972
MF'er
- 24 mei 2020
- 129
- 44
Als ik alles voor elkaar heb ga ik zeker ook die aanpassing doen. Beetje geluid is wel lekker...Dat kan prima met de aanpassing die ik gedaan heb! 👌🏻
Als ik alles voor elkaar heb ga ik zeker ook die aanpassing doen. Beetje geluid is wel lekker...Dat kan prima met de aanpassing die ik gedaan heb! 👌🏻
Jouw originele uitlaat links is ook aangepast! Het eindgat is veel groter dan standaard. Dus je maakt ietsje meer geluid dan standaard 😇👌🏻Ik ben van Lazer deeptone terug naar 1300i gegaan ,heerlijk stil en loopt ook mooier 👌
Dan gaat het goed! Die op MP zijn de kortere. De 2004-2006 types (RP10) hebben voorin de pijp een kat en zijn daarom langer..ok... ik heb een 99'er...dus de dubbele korte uitlaten... als het origineel zou zijn.
Ja ,maar een stuk stiller dan de Lazer 🥳 wat de buurt ook fijner vind ……Jouw originele uitlaat links is ook aangepast! Het eindgat is veel groter dan standaard. Dus je maakt ietsje meer geluid dan standaard 😇👌🏻
Stuur eens een mailtje naar Cees JolMooi zo die originele uitlaten.... Ik zou graag terug willen naar origineel. Waar zou ik kunnen kijken voor zo een tweedehands set?
Was een goede tip! deze komen 1 dezer dagen mijn kant op!Ik heb de db killer aan het einde er uit geboort en de originele eindkap aangepast. Dus het lijken de originele uitlaten, dat zijn het ook, maar aangepast. Op MP zie ik toevallig een setje originele staan nu!
![]()
≥ Yamaha xjr1300 Uitlaat dempers — Tuning en Styling — Marktplaats
Yamaha xjr1300 originele uitlaatdempers. Schappelijk bod plus verzendkosten.link.marktplaats.nl
Als ik deze aanpassing op youtube bekijk, dan zie ik dat er een extra kapje/dekseltje in komt. Is deze ergens te bestellen? Weet jij dat zo?Aanpassing gedaan en gelukt! Sooow nice!!! En die soundNiet heel hard, meer origineel met iets donkerdere deeptone..
D O U B L E T R O U B L E
Bekijk bijlage 1840580
Ze komen van een 2002... ik heb een 99ér. Dat zou toch 1 op 1 moeten passen?Let op het bouwjaar met die originele dempers... anders kan het zijn dat je andere uitlaat steunen nodig hebt ....
Zou moeten passen. De 2004-2006 types (RP10) hebben voorin de pijp een kat en zijn daarom langer maar daar heb jij dus niets mee te makenZe komen van een 2002... ik heb een 99ér. Dat zou toch 1 op 1 moeten passen?
Klopt, kan je bestellen bij Klaus Goerz in Duitsland:Als ik deze aanpassing op youtube bekijk, dan zie ik dat er een extra kapje/dekseltje in komt. Is deze ergens te bestellen? Weet jij dat zo?
mooi spul....maar.ik vind het wel aan de prijs voor een stukje staal....Klopt, kan je bestellen bij Klaus Goerz in Duitsland:
Hij verkoopt 2 versies, met een doorlaat van 28mm en een doorlaat van 38 mm. Ik heb die van 28mm bij hem besteld. Dan maakt de XJR een iets diepere brom dan standaard maar alles blijft binnen de perken. De 38 mm schijnt behoorlijk geluid te maken maar ik wil ook graag een circuit dag kunnen doen of een weekendje Eifel kunnen doen zonder de dempers te wisselen..
Dat is waar, maar weer een stuk goedkoper dan sport uitlaten. En grootste voordeel is dat je de originele uitlaten behoudt, die staan toch wel het mooiste bij de motor vind ik!mooi spul....maar.ik vind het wel aan de prijs voor een stukje staal....
ja volgens mij ook... en @Skip1972 als je iemand kan vinden die handig is met RVS lassen dan kun je ze ook laten maken... zo spannend is het ook niet.Zou moeten passen. De 2004-2006 types (RP10) hebben voorin de pijp een kat en zijn daarom langer maar daar heb jij dus niets mee te maken![]()
Ja...zat ik ook aan te denken... maar...eerst maar eens zorgen dat ik alles van voor.tot achter heb. Voorlopig heb ik nog alleen maar de dempers...😇ja volgens mij ook... en @Skip1972 als je iemand kan vinden die handig is met RVS lassen dan kun je ze ook laten maken... zo spannend is het ook niet.
Hoe dik zou het rvs zijn? 2 mm? Ik heb iemand die het voor mij kan lassen als ik zelf het materiaal aanlever. Ik zie online bedrijven die ronde schijven met gat en al verkopen. Pijpje erbij en dat is het dacht ik....ja volgens mij ook... en @Skip1972 als je iemand kan vinden die handig is met RVS lassen dan kun je ze ook laten maken... zo spannend is het ook niet.
RVS is erg sterk dus 2mm lijkt mij voldoende….en meer dan een schijfje met een buisje is het niet. Wel gasdichte RVS popnagels gebruiken bij montage anders vliegen ze geheid er een keer uit…..Hoe dik zou het rvs zijn? 2 mm? Ik heb iemand die het voor mij kan lassen als ik zelf het materiaal aanlever. Ik zie online bedrijven die ronde schijven met gat en al verkopen. Pijpje erbij en dat is het dacht ik....
Precies.. en het is te bestellen inclusief gat...dat gaat goed komen voor een fractie van de prijs...RVS is erg sterk dus 2mm lijkt mij voldoende….en meer dan een schijfje met een buisje is het niet.