XJR topic # 10 ,Wordt het een Classic of niet ?

Is een kilometerteller in een dashboard van een XJR in te stellen op miles of kilometers? Of is het af fabriek maar 1 instelling?
 

Bijlagen

  • 30080934-16.jpg
    30080934-16.jpg
    286,7 KB · Weergaven: 23
Is een kilometerteller in een dashboard van een XJR in te stellen op miles of kilometers? Of is het af fabriek maar 1 instelling?
Hangt bij mijn weten van het land van herkomst af- origineel NL = KM's - USA of elders is Miles, is inderdaad verder niet in te stellen
 
wat DrsRob ook zegt... niet aan te passen. Op de tellerplaten van een UK bike staan wel Miles en mogelijk daarbij KM's aangegeven maar het telwerk van de afgelegde afstand zal dan toch in Miles zijn.
 
wat DrsRob ook zegt... niet aan te passen. Op de tellerplaten van een UK bike staan wel Miles en mogelijk daarbij KM's aangegeven maar het telwerk van de afgelegde afstand zal dan toch in Miles zijn.
dit dus...de snelheidsmeter is in kms...
de digitale kilometerteller in miles... vermoedelijk...
 
Een aantal weken terug begon de dame een partijtje slecht te lopen... Omdat ik met goede doppen in reed hoorde ik niet heel veel, maar wel alsof het leek dat ze op 3 cilinders liep.... Bij thuiskomst bleek dat 1 vacuum "piefje" gewoon compleet afgebroken was uit een inlaatrubber ( van boven gezien de meest linkse). Na nadere inspectie bleek ook de pief op het meest rechtse inlaatrubber gewoon los te komen...

Dit alles heb ik wel op kunnen lossen (netjes met een kort rvs inbusboutje afdoppen). Maar toch zit het me niet helemaal lekker... Inlaatrubbers (FJ1200) zijn 3 jaar geleden vervangen maar ook nu al waren er weer droogtescheuren te zien... Gaat dat spul maar zo kort mee?

Nu blijft het in m'n hoofd spoken dat ik elke keer maar wat blijf horen... Toch het idee van valse lucht oid... De middelste twee inlaatrubbers zijn niet al te best bereikbaar zeg maar, en die zijn ook niet afgedopt maar gewoon in gebruik... Preventief alle inlaatrubbers maar weer vervangen?

Foto bijgevoegd van de dame in kwestie.....
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_0966-2.jpg
    thumbnail_IMG_0966-2.jpg
    164,6 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Van de buitenkant willen ze er wel eens verweerd uitzien maar dan zijn ze van binnen eigenlijk nog hartstikke goed. Spuit eens wat remmenreiniger oid op je inlaat traject en hoor of er wat veranderd in de loop.
N keertje goed synchroon stellen scheelt ook n berg, loopt die weer mooi 'rond'.
 
Van de buitenkant willen ze er wel eens verweerd uitzien maar dan zijn ze van binnen eigenlijk nog hartstikke goed. Spuit eens wat remmenreiniger oid op je inlaat traject en hoor of er wat veranderd in de loop.
N keertje goed synchroon stellen scheelt ook n berg, loopt die weer mooi 'rond'.
Die van die remmenreiniger... Slim... Dat ik daar niet aan gedacht heb...

Synchroon stellen... Dat kan ik helaas niet zelf (is van de zomer wel nog gedaan... Maar toch...)... Ff rondneuzen dan maar... ;-)
 
Ik ben van Lazer deeptone terug naar 1300i gegaan ,heerlijk stil en loopt ook mooier 👌
 

Bijlagen

  • A4361292-1058-417B-AB88-71358404C7C8.jpeg
    A4361292-1058-417B-AB88-71358404C7C8.jpeg
    271,5 KB · Weergaven: 32
Terug
Bovenaan Onderaan