XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je pakking toch lek zijn, koop een originele Yamaha, mijn imitatie van alsnog 30 eu lekt al na een dag. Rommel. Nu alsnog een originele gekauft

Is hier al diverse malen verteld ,Imitatie is weggegooid geld ,Pakkingen ,Revisie setjes ,Koop origineel Yammie ,Scheelt een hoop ellende
 
Hoi hoi gisteren aan me voorvork begonnen

En in mijn vork zitten veren van 43 cm en er staat WP 00 op de veer


Zijn dat originele veren of hebben ze er al aan zitten rommelen


Kan even niet verder nu een glijbus verkloot dus wachten op setje nieuwe


Blijft toch behelpen zonder de goede Tools maar om voor een klusje weer duur gereedschap te kopen ook weer een ding

En tis even niet de tijd om bij een Motorzaak langs te gaan
 
Hoi hoi gisteren aan me voorvork begonnen

En in mijn vork zitten veren van 43 cm en er staat WP 00 op de veer


Zijn dat originele veren of hebben ze er al aan zitten rommelen


Kan even niet verder nu een glijbus verkloot dus wachten op setje nieuwe


Blijft toch behelpen zonder de goede Tools maar om voor een klusje weer duur gereedschap te kopen ook weer een ding

En tis even niet de tijd om bij een Motorzaak langs te gaan
Die WP veren zijn niet standaard maar zijn wel beter als standaard.
wel straffer je kan ook de olie verversen en vervangen voor wat dikkere en indien nodig nog een vulbus erop doen
 
oke dan duidelijk ze zijn ook langer dan de originele veren

We laten het dan maar zo wachten op die nieuwe glijbus en dan weer verder rommelen Thanks zover
 
Laatst bewerkt:
Als je met je XJR remt en hij veert van voren ver in dan zitten er de originele nog in
De progressieve zijn wat stugger en bij remmen blijf je wat rechter op
 
Thanks mogas we gaan als me nieuwe glijlager binnen is verder met de motor


De olie was in ieder geval pikzwart

Dus dat de olie nu weer vernieuwd is kan ook geen kwaad


Wordt vervolgd
 
Aangezien we toch soort opgesloten zitten, ff olie enz vervangen. Luchtfilter is nog standaard bij mij, heeft t veell nut om een k&n filter te plaatsen buiten t hergebruik hiervan?
 
m_2013-06-15 Cleaning XJR 02.JPG


K&N heeft een betere doorstroming en je kunt hem idd cleanen met speciale olie ,,Maakt wel iets uit ja ,Ik heb de insteek pijp in het filter ingekort (betere doorstroming) en later een Krause deksel op de kop getikt (nog betere doorstroming)
 
Olie filter aanpassing is idd niet echt mooier maar veel mensen hebben nogal eens problemen met het nieuwe filter erop draaien ,is een nogal secuur werkje
Met die adapterplaat erop hoeft die kap er niet meer op en kan je er makkelijker bij ,Sommige mensen zweren erbij ,Ik vind het persoonlijk niet mooi
oil-filter-conversion-kit-xjrpof001-[2]-1866-p.jpg
oil-filter-conversion-kit-xjrpof001-with-filter-without-filter-[3]-1986-p.jpg
 
Bekijk bijlage 1478810

K&N heeft een betere doorstroming en je kunt hem idd cleanen met speciale olie ,,Maakt wel iets uit ja ,Ik heb de insteek pijp in het filter ingekort (betere doorstroming) en later een Krause deksel op de kop getikt (nog betere doorstroming)
Hoe moet ik dat zien dan dat deksel? Die zit achter je kap of vervalt die kap dan?
 
Het zelfde filter als er nu in zit Alleen gemaakt van ander materiaal dat meer lucht doorlaat

En de olie die je er opspuit moet het vuil tegen houden en filter gaat een leven lang mee

Elke 15000 km uitwassen en weer inspuiten met olie .Niet teveel olie anders gaat het ook weer niet goed komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan