XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
De gloeilampjes in de tellers vervangen met rode LED lampjes (zelfde steekfitting)

Stukken beter, mooi diep rood. In real
life mooier dan op de foto’s.

Het licht was eerst nogal “saai” vond ik, en niet mooi gelijkmatig.

die ringen rond de tellers zijn reflectie van het chroom.Bekijk bijlage 1483201Bekijk bijlage 1483203
Ik zat te twijfelen om ook zoiets te doen maar dan met blauw licht. Ik rij altijd met getint vizier, dus denk dat rood niet goed zichtbaar is dan.
 
Vanmiddag ff lekker op pad geweest.
8041180B-DE63-4E0D-B796-60733E29450A.jpeg
 
Ik zat te twijfelen om ook zoiets te doen maar dan met blauw licht. Ik rij altijd met getint vizier, dus denk dat rood niet goed zichtbaar is dan.

ik heb ook groene leds liggen, mag je wel proberen. Weetniet of je in de buurt van Zaandam woont... kan ze ook
Opsturen in een envelop. Je hebt er 4 of 5 nodig. Blauw is vrij donker...ooit eens in een andere motor geprobeerd.
 
Deze leds... van aliexpress
Origineel zitten er van die mini gloeilampjes in
 

Bijlagen

  • E02EDE40-4818-4285-B22E-46CE4F997F73.jpeg
    E02EDE40-4818-4285-B22E-46CE4F997F73.jpeg
    39,3 KB · Weergaven: 10
Die groene zijn ook wel mooi denk ik voor 1 euro maar eens testen


Thanks.
Your order was placed.
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook groene leds liggen, mag je wel proberen. Weetniet of je in de buurt van Zaandam woont... kan ze ook
Opsturen in een envelop. Je hebt er 4 of 5 nodig. Blauw is vrij donker...ooit eens in een andere motor geprobeerd.
Bedankt voor je aanbod👍 een maatje van me heeft ook verschillende kleuren liggen dus ga wel ff proberen welke het best te zien zijn.
 
Wat vindt jij dat deze vork mag kosten dan ??? ps Goedemorgen daar
Hij vraagt 375€ op zich niet gek maar je kan niets zeggen over de staat van het binnenwerk. Als je dat ook moet reviseren word het weer duur.
Een usd kost tussen de 275 en 400€ maar die moet je nog pas maken...
Deze is al verlengd en met het juiste kroonstuk, dus ja keuzes keuzes. Als de financiële commissie thuis niet zo dwars was had ik het wel geprobeerd
 
Hij vraagt 375€ op zich niet gek maar je kan niets zeggen over de staat van het binnenwerk. Als je dat ook moet reviseren word het weer duur.
Een usd kost tussen de 275 en 400€ maar die moet je nog pas maken...
Deze is al verlengd en met het juiste kroonstuk, dus ja keuzes keuzes. Als de financiële commissie thuis niet zo dwars was had ik het wel geprobeerd
Oke dan bedankt voor het mee denken

Ja er komen nog een beetje kosten bij.

Past de rest wel dan je remklauwen en wiel denk het niet ?? En succes met je commissie hier gelukkig geen last van haha
 
is heel makkelijk te wisselen, kapje tellers los, trek je zo die rubber dopjes met de lampjes eruit. Even wiebelen.
Als je de oude tellers hebt wel even met een micro kruiskop het dagteller draaiwieltje losdraaien.
Ja ik weet het heb er nu witte led in zitten gaat lukken

Maak wel een foto als de alie ledjes binnen zijn en ze in km teller zitten
 
Gisteren ook nog ff getuft, alleen starte hij wat minder en liep stationeer maar op 3potten🤨🤔, vandaag maar eens alles gecheckt en kom tot de conclusie dat de stationeersproeier van nr 2 dichtzit 😑.
Ga ze er maar eens tussenuit halen en alles cleanen.😋
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan