XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje laat maar OK Koningsdag XJR :+

full
 
Je kon eigenlijk in 1 oogopslag zien dat ie frans was........op een of andere manier hebben die toch een beetje een ""over the top" stijl....
l
 
Haha, vond het al zo stil in dit topic. Ik kreeg geen notificaties meer en kom er nu pas achter dat die voor deel 8 waren. Per deel, dus nu 9, moet dat weer apart aangevinkt worden. Ik lees weer mee ... :)
 
Erich had zelf een oude 1200 (de rode) omgebouwd naar Inspuiting alleen had dat ding hem onderweg een paar keer in de steek gelaten en dat werd ie zat.
Andere XJR gekocht ,beetje gepimpt en in de tussen tijd heeft ie op deze gereden

full


De rooie 1200 heeft ie nu omgebouwd naar die lichtgroene caferacer
 
Laatst bewerkt:
motor meeting Veenendaal was leuk weinig xjr gezien daar
Sjesus, is het alweer een jaar geleden dat ik daar was? Was m'n eerste maagdelijke "allemaal motoren om mij heen" moment sinds rijbewijs A. Heb het helemaal niet meer gevolgd en had de datum niet paraat. Dit seizoen nog ergens zo'n meeting?
 
September weer :] *O*


quote]Charliefox schreef op 08 mei 2016 @ 23:01:

[...]
Sjesus, is het alweer een jaar geleden dat ik daar was? Was m'n eerste maagdelijke "allemaal motoren om mij heen" moment sinds rijbewijs A. Heb het helemaal niet meer gevolgd en had de datum niet paraat. Dit seizoen nog ergens zo'n meeting?~[/quote]
 
Hoi!
Ik ben na 5 jaar met zeer veel plezier rijden de enige sleutel van mijn Yamaha XJR1300 uit 2001 kwijt. Ik heb helaas nog niet veel verstand van klussen en sleutelen aan mijn motor en durf niet zelf aan de slag. Via de dealers en garages krijg ik bedragen tussen de 900 en 1250 euro voor het vervangen van de 3 sloten. Nu lees ik via de forums dat aan de hand van het contactslotnummer er voor 14 euro een nieuwe sleutel gemaakt kan worden! Je begrijpt dat ik graag voor die optie ga..!

Mijn vraag aan jullie : Waar vind ik het contactslotnummer? Ik heb bij de aanschaf helaas niet de handleiding met de genoteerde nummers gekregen. Moet het slot alsnog uitgeboord worden of zijn er minder invasieve opties? De motor staat op het stuurslot in de garage bij mijn huis. De motor is altijd netjes en op tijd onderhouden maar staat nu al bijna twee maanden stil, en dat met dit prachtige weer B|

Hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes
 
Volgens mij (maar dat weet ik miet zeker) Staat het op het onderste deel wat achter je koplamp zit

heb hem zelf al een keer moeten vervangen en daarvoor een tweedehands setje uit duitsland laten komen
Tankdop ,Contact en zadel slot ,Contact slot eraf halen is een takke klus
Zitten van die anti diefstal bouten in die je alleen maar vast kunt draaien en met geweld los moet zien te krijgen

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan