XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Italiaans projectje
full
 
ja klopt, ze zijn aangepast. maar zo ver naar achter valt wel mee toch? de voorbeelden die mogas plaatst zijn niet korter als ik het zo kan zien. maar inderdaad gegarandeerd mooi geluid.
 
Was beetje aan t googlen en inderdaad die Devil uitlaten zitten in het algemeen ver naar achter. Geluid is zeker mooi. Maar als ik voor andere uitlaten ga dan zal dat denk ik toch voor korter en hoger zijn.
Vanavond bezig geweest om stuur er af te halen, viel nog niet mee. Moest nog kruiskopschroeven uitboren aan het deel waar choke op zit op linkerstuurhelft. Geen tijd meer om nieuw stuur te monteren. Remdruk lijkt eindelijk te gaan lukken na veel ontluchten, bijvullen etc.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op mijn Kenny een rvs Nikko 4 in 1 uitlaat met ovale (open) carbon demper
Enmalig zo mooiii....vooral met dichtgooien v/h gas en afremmen op de motor...feest gewoon!Illegaal als de pest natuurlijk, maarja....
Jammer dat die uitlaten er niet meer zijn (??) Ik heb hem destijds besteld bij moto pro sport. Misschien is er nog 1 te vinden..
 
Oja, er komen met deze uitlaat maarliefst 18 afgeknepen pk's extra uitrollen!!
Heb daarom deze uitlaat toen ook besteld, in het blad Motoren en Toerisme stond een test met vermogensuitdraai en al: ongelooflijk! stond erbij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan