XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, na bijna 2 jaren motorrijbewijs kan ik me nog steeds verbazen over de prijskaartjes die aan een willekeurig produkt hangen als het maar enigszins iets te maken heeft met het begrip "motorfiets". Stukje plastiek, bijv fender extender, of kapje, of een klein toprekje voor op het kontje achter en noem maar op. Ik vind het allemaal over the top qua prijsstelling. Gelukkig doe ik alle onderhoud zelf en hoef ik alleen de materialen aan te schaffen ...

Overigens is het van hetzelfde laken een pak in de luchtvaart. Ook allemaal schreeuwend duur.

Kon van iemand een nieuwer type achterlicht overnemen
Moest er alleen het bevestigingsmateriaal bij kopen via de dealer
Achterlicht koste me 100 euries......... De rest 300 :+ :+ :+
full
 
Voorbeeldtje :dat kleine ronde stickertje tussen de leds koste bij de dealer 17 euro !!
Via Ebay vanuit thailand 20 stuks voor 4 dollar !

full
 
Even van de hak op de tak:
Worden er wel eens XJR ritjes gereden, anders dan van XJR Owners Nederland, die ken ik. Op het Café zie ik eigenlijk nooit ritjes staan. Zijn er nog andere (XJR) groepjes? Ik zag iets over Eurofest, maar ik zoek vooralsnog eerst iets dichter bij huis.


Er worden idd de laatste tijd niet veel ritjes gereden
Binnen het cafe is het zo dat iedereen het vrij staat om wat te organiseren
Weet je een leuk ritje bij je in de buurt ,Gooi een datum op het forum en dan komt er meestal wel respons
We proberen ieder jaar een buitenland ritje naar Eifel of bijv. Sauerland te doen en idd Eurofest
Maar das een heel andere koek ,Meestal flink stuk rijden (2017 Tsjechie)
 
Ah, rvs?
Ik overweeg ze ook, maar neem dan de gewone oem look-a-like, dus 4 losse pipes. Bij Bolski zijn ze 180 euro, meen ik. RVS.
 
Laatst bewerkt:
En die van de RP19

full


Moet je dus het hele frame voor hebben ,Kost zo'n 200 euries
Die dekplaat over het achterlicht rond de 40 ,De kenteken verlichting ook zo'n 40
Diverse andere stukkies ijzer er nog bij kost het hele geval je zo 400 pleuries :$
 
Laatst bewerkt:
Een RP06 blijft toch het mooiste :)

Keer een ritje als het mooi weer is lijkt me prima. Buitenland tripjes gaat het even niet worden
 
Dennis (Type-R) organiseert binnekort een Naked Bike day
Zoals het er nu uit ziet ga ik er heen

full
 
Oeps ,Dubbelpost ,kl.t.Ziggo

De hele week al slechte verbinding :(
 
Laatst bewerkt:
Er zit op het XJROC Facebook iemand die een set Givi Koffers weg doet ,Hij wil er ongeveer 100 pond voor hebben Mr Charliefox ?
Dank, maar ik ga inmiddels al een dezer dagen langs bij Jos alias FastFriend voor ook 3 Givi koffers + bijbehorend rek. Eens kijken of dat past op mijn XJR. Zo ja, en ik kan leven met het brok metaal permanent aan mijn fiets, dan doe ik mijn H&B kofferset van de hand. Die op FB zijn inmiddels verkocht, zie ik net.
 
Er worden idd de laatste tijd niet veel ritjes gereden
Binnen het cafe is het zo dat iedereen het vrij staat om wat te organiseren
Weet je een leuk ritje bij je in de buurt ,Gooi een datum op het forum en dan komt er meestal wel respons
We proberen ieder jaar een buitenland ritje naar Eifel of bijv. Sauerland te doen en idd Eurofest
Maar das een heel andere koek ,Meestal flink stuk rijden (2017 Tsjechie)
Misschien leuk als mensen hier uit het XJR topic zich aanmelden bij XJR Owners Nederland op Facebook. Er zullen er ongetwijfeld al een aantal zijn en van één weet ik het zeker. Hebben regelmatig leuke ritten, bijvoorbeeld binnenkort weer in het Westland op zondag 25 september. Ik heb onlangs de Bokkentocht meegereden (Noord Holland) en was erg leuk.

CcALJef.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dank, maar ik ga inmiddels al een dezer dagen langs bij Jos alias FastFriend voor ook 3 Givi koffers + bijbehorend rek. Eens kijken of dat past op mijn XJR. Zo ja, en ik kan leven met het brok metaal permanent aan mijn fiets, dan doe ik mijn H&B kofferset van de hand. Die op FB zijn inmiddels verkocht, zie ik net.


Yup ,Zijn al verkocht
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan