XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk hoor ,Hebben we een aantal jaren geleden met het Cafe ook gedaan
Mooie dijkweggetjes ,Overal terrasjes :t

full
 
Brommert heeft een check-uppie gehad ,Olie ververst ,remmetjes schoongemaakt ,Rijd weer als een zonnetje

 
ah voor hoelang ;) de FZ1n werd ook weer ingeruild op een XJR _O- (ken het gevoel :$ )


Geen spijt nu tracer rijdt beter dan de fz1. Xjr nieuw gekocht. Was een test motor van Yamaha Nederland met 400 km op teller. Van begin af aan olie verbruik wat steeds erger werd. Na bijna 3 jaar een halve liter verbruik op 800 km. Geen vertrouwen meer in fiets wel jammer. Zou terug gaan naar Yamaha Nederland zou hem een maand kwijt zijn. Heb daar niet opgewacht, zoals ik al zei geen vertrouwen meer in de fiets. Goede inruil op nieuwe tracer Dussss

Gr Rob
 
Geen spijt nu tracer rijdt beter dan de fz1. Xjr nieuw gekocht. Was een test motor van Yamaha Nederland met 400 km op teller. Van begin af aan olie verbruik wat steeds erger werd. Na bijna 3 jaar een halve liter verbruik op 800 km. Geen vertrouwen meer in fiets wel jammer. Zou terug gaan naar Yamaha Nederland zou hem een maand kwijt zijn. Heb daar niet opgewacht, zoals ik al zei geen vertrouwen meer in de fiets. Goede inruil op nieuwe tracer Dussss

Gr Rob
Hey Rob....als jij er blij mee bent is dat toch alles wat telt? Veel rijplezier man!

Groet Rob
 
Is er ook al een activiteiten programma bekend?


We gaan op woensdag naar Spa en s'avonds is er een pasta buffet
Waren wel inschrijvingen voor allebei
Er zijn wat tips voor ritjes op papier gezet
Iedereen gaat meestal naar dat wat hem het meest interreseerd.
De Engelsen willen graag naar Bastogne bijv.
 
Ik wil ook wel naar en op Spa meerijden vanaf hoe laat is dat dan ik heb niet (kunnen) inschrijven ? want dan kom ik Woensdag gelijk naar Spa
 
Ik wil ook wel naar en op Spa meerijden vanaf hoe laat is dat dan ik heb niet (kunnen) inschrijven ? want dan kom ik Woensdag gelijk naar Spa
Weet niet hoeveel slots er nog over zijn....zal het ff navragen. Hou rekening met rondje Spa is max 80 achter de pace car aan...2 ronden... helaas is sneller niet mogelijk (we hebben het geprobeerd)

Edit: je kunt nog meedoen...stuur mij zsm een mail op rob apestaartje xjr1300 punt nl... kosten zijn €25,- voor een rondleiding en 2 ronden over het circuit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn oldtimer cafe racer verkocht om een wat nieuwere motor te kopen, oog is gevallen op de XJR 1300!

Nou heb ik al redelijk wat rondgekeken om me goed in te lezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik het uiterlijk van de nieuwere modellen (2015+) wel errug vet vind. Budget is daar helaas niet naar, dus het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat ik een ouder bouwjaar ga kopen en die qua uiterlijk aan ga passen. Zijn twee dingen die ik nog niet zo snel kon vinden:

- Waar zijn de nieuwere types zadel te koop en hoeveel kosten die ongeveer?
- Zijn de ovalen zijkappen ook los te koop?
- En als ik die wil monteren, met wat voor aanpassingen moet ik dan rekening houden?
 
Er zit wat zadel betreft wel wat verschil tussen de 2015 modellen en die daarvoor
Je zult aan het subframe het een en ander moeten verbouwen
Zadels wil je nog wel eens op Ebay vinden of je moet het bij de dealer vragen
Daar zul je de zijkappen ook wel kunnen bestellen

De tank van de 2015 is ook anders als die van eerdere modellen
 
Laatst bewerkt:
Doe ik over 2 weken, net terug van N.Amerika en nu FF bijtanken en dan naar de Alpenlanden.
:-)
 
Doe ik over 2 weken, net terug van N.Amerika en nu FF bijtanken en dan naar de Alpenlanden.
:-)

Waar ben je geweest in de USofA ?
In maart in Florida geweest op bikeweek
Daarna door via New Orleans naar familie in Houston

Zaterdag naar de ardennen ,vrouw met de materiaal wagen en ik op de brommert. Eurofest here we come.

full
 
Laatst bewerkt:
We zijn vanaf Denver naar t noorden gegaan, oostkant rockies tot canada en aan de westkant terug .
We hadden ongelooflijk goed en zacht weer, alsof je van de een naar de andere ansichtkaart reed. En lekker rustig nu nog offseason.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan