XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
15 jaar naar gezocht en deze week met VHS banden opruimen gevonden.
Geweldig, bedankt ! Altijd al willen zien.... als grote fan van Kenny Roberts! Heb mijn Kenny XJR1200SP inmiddels ook alweer 21 jaar, verkeerd in absolute nieuwstaat met 30.000 op de klok...
 
1379600
Deze week van een duitse xjr bezitter een flinke stapel leesvoer gekregen.
 
Hallo, is er toevallig iemand die nog een voorvork, of de voorvork poten van een XJR1300 heeft staan?
 
Sinds een aantal weken de meer dan blije eigenaar van een 2005 XJR..... Zo blij als een kind... Inmiddels het stock-stuur vervangen voor een SBK stuurtje (inclusief risers). Bar-end spiegels over gezet van mn Hornetje...

A3 is een tevreden mens... ;-)
20190328_190616_tonemapped.jpg
 
Hallo, is er toevallig iemand die nog een voorvork, of de voorvork poten van een XJR1300 heeft staan?
Pas wel op met wat je aangeboden krijgt, een 1200 vork is niet hetzelfde als een 1300 vork. Het lijkt wel zo ,maar de 1200 heeft een dunnere wielas als een 1300
 
Hahaha, bedankt Wilholm68, maar de vork alleen is voldoende. En inmiddels ben ik er inderdaad achter dat er een verschil in zit...
 
Nou, inderdaad... Heb al subtiele LED-knippers liggen... Ben alleen nog zoekende naar het correcte knipperlichtrelais.... Tips? Linkjes?


Heb hem gelijk ff in de openingspost gezet Mooie brommert ! :t
Led Knippers moet je effen een ander relais voor scoren ,Anders dan gaan ze veels te snel
,Ik heb er volgens mij eentje van een Soekzoeki inzitten _O- Is plug en play kun je zo omwisselen
 
Hallo allemaal.

Heb mijn xjr verkocht. Nou is in de op staan een leuke herinnering, maar ben officieel geen xjr eigenaar meer '(
 
Iemand ooit zijn oliefilterhuis kapot gedraaid ? Met momentsleutel op juiste kracht ingesteld: krak ! '(
Even nieuwe olie & filter dacht ik.... :(
Nieuwe besteld, week levertijd.
Is het slecht als het blok een week zonder olie staat ?
 
Iemand ooit zijn oliefilterhuis kapot gedraaid ? Met momentsleutel op juiste kracht ingesteld: krak ! '(
Even nieuwe olie & filter dacht ik.... :(
Nieuwe besteld, week levertijd.
Is het slecht als het blok een week zonder olie staat ?
zonde !! ik gebruik eigenlijk zelf nooit een momentsleutel... altijd op gevoel en tot nu toe (klopt het nu af) gaat dat goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan