XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik er weer. Ben bezig om de XJR op te knappen hij was zwart nu ander kleurtje..zadel... stuur..spiegels.. motorblok aangepakt.. uitlaten iets ander geluid. Led verlichting voor en achter en Audi style knipperlichten...hyperpro vering voor.. volgend weer verder
 

Bijlagen

  • image-09-04-2019_21-11-30-82.jpg
    image-09-04-2019_21-11-30-82.jpg
    99,5 KB · Weergaven: 24
Na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik er weer. Ben bezig om de XJR op te knappen hij was zwart nu ander kleurtje..zadel... stuur..spiegels.. motorblok aangepakt.. uitlaten iets ander geluid. Led verlichting voor en achter en Audi style knipperlichten...hyperpro vering voor.. volgend weer verder


Heb 'm in de openingspost erbij gezet ,Mooie kleur Tank
 
vorige week weer een mooi XJR Eurofest treffen gehad in Mierki - Polen... een bonte verzameling (vooral) XJRren en ook wat andere bikes.. en een zo mogelijk nog bonter gezelschap aan dames en heren die er met elkaar weer een gezellige boel van hebben gemaakt. Ook hebben we nog even Gdansk bezocht.
IMG_1108.jpg
IMG_1140.jpg
IMG_1155.jpg
IMG_1167.jpg
IMG_1184.jpg
IMG_1197.jpg
IMG_1241.jpg
IMG_1242.jpg
IMG_1270.jpg
IMG_1149.jpg
20190604_195803.jpg


Volgend jaar is het treffen in Pula, Istrië - Kroatië
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend naar de superbike meeting bij motoport Uithoorn geweest. Kwam nog een Kenny eigenaar tegen had hem in 97 gekocht
9D5995BF-C199-4FCA-9C60-AE053ED72F74.jpeg
 
Tja, ben ook niet enthousiast over deze gele accenten, smaken verschillen. Blijft een XJR en dus geliefd om er een eigen draai aan te geven. Komende vakantie zelf ook weer wat gepland, eindelijk de losse KN filters er op en andere zijkappen. En misschien nog iets maar dat wordt nog beetje kijken hoe t staat, als t wat wordt dan zien jullie het.
Gisteren viel trouwens het chromen kapje aan onderkant van km teller / snelheidsmeter er af. Bleef hangen in kuipje, lijkt ook scheurtje in te zitten maar moet eerst kuipje eraf halen om t goed te zien. Iemand gelijksoortige ervaring?
 
Aan de onderkant vd "beker" zit een klein schroefje, maar evengoed vreemd dat ie niet blijft hangen aan de dagteller reset knop.🤔
 
Hij had hem als 1e eigenaar gekocht en was geen sleutelaar/pimper ,Blok liep op 3 poten zei hij en dat moest ie eerst uitzoeken hoe en wat
Hij had geen FB of lidmaatschap bij een groep dus dan wordt het moeilijk zoeken ,Hij had een garage waar ie 'm in onderhoud heeft ,daar ging ie eerst naar toe
Heb hem wel Cees Jol aangeraden in Zeist en sowieso de verschillende clubs in NL
Heb hem ook aangeraden dat als ie het blok wilde laten reviseren dat een motor ruil ook een optie was
Worden er in Duitsland op dit moment zat aangeboden met weinig KMs
En ach... Hoe ie eruit ziet ? ,Heb in de 15 jaar dat ik op de mijne rij al zoveel gezien waarbij ik dacht ,waarom ??? :?
Maar dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten ,Als je er maar lol mee hebt ! :t
2019-06-16 Classic Superbikes Uithoorn 122.JPG
 
Tja, ben ook niet enthousiast over deze gele accenten, smaken verschillen. Blijft een XJR en dus geliefd om er een eigen draai aan te geven. Komende vakantie zelf ook weer wat gepland, eindelijk de losse KN filters er op en andere zijkappen. En misschien nog iets maar dat wordt nog beetje kijken hoe t staat, als t wat wordt dan zien jullie het.
Gisteren viel trouwens het chromen kapje aan onderkant van km teller / snelheidsmeter er af. Bleef hangen in kuipje, lijkt ook scheurtje in te zitten maar moet eerst kuipje eraf halen om t goed te zien. Iemand gelijksoortige ervaring?

Ga je voor die "Over" zijpanelen ?
02213.jpg
 
Ja inderdaad en dan de black smoke uitvoering.

Tellerhuis viel tegen. Vanavond kuipje er af gehaald en toen kreeg ik dagteller reset knop er niet af (imbus, platte en kruiskop schroevedraaier geprobeerd??). Zag dat "beker" behoorlijk gescheurd was dus toen maar stukje uitgesneden om "beker" te kunnen verwijderen. Kunststof huis daaronder zaten ook scheuren in en dat waar de parker ingedraaid is was afgebroken....kunstofmoeheid? Nu ducktape reparatie. Bekers zijn volgens mij wel los te koop maar "kunstof huis" daaronder? Iemand links of goede ideeen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan