XSR 900 RIDER
MF'er
- 4 dec 2016
- 78
- 47
je weet nu wel waar te zoeken dat is al heel wat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ga je geen spijt van krijgen Rij er al een paar jaar mee rond incl. EBC platenna 68.000 km koppeling vervangen door een Barnett set.Het doortrekken van de koppeling hield bij een goed warm blok uiteindelijk wel op maar dan nog bij het echte sleur werk ontstond het toch weer, is nu definitief verleden tijd
volgens mij heeft deze of een andere xjr Glemseck vorig jaar of daarvoor gewonnenDeze Rocket van Yamaha Klein heeft pasgeleden aan het Glemmseck rennen meegedaan maar helaas was de 190 PK 145 nm koppel iets te veel voor de bak
Bekijk bijlage 1426663
Haha ja sorry was niet oneerbiedig bedoeld hoor. Maar ik bedoelde inderdaad het model met de dubbele dempers. Bedankt voor je reactieDat hangt er van af wat je met “het oude model” bedoelt......
-Van ‘95 tot en met ‘98 had je de XJR 1200.
-Van ‘99 tot en met ‘01 de eerste XJR 1300. Herkenbaar aan het iets andere kontje.
-Van ‘02 tot en met ‘06 een facelift, herkenbaar aan de smallere tank
-Van ‘07 tot en met ‘14 weer een facelift, herkenbaar aan de andere achterlichtunit, andere spiegels en de 4 in 1 uitlaat (voorheen (4 in 2). Bovendien deed vanaf ‘07 deed brandstofinjectie zijn intrede.
-Van ‘15 tot en met ‘16 de grootste facelift tot nu toe, maar door de steeds strengere emissie-wetgeving was deze fiets geen lang leven beschoren. Het blok van de XJR was al bijna 40 jaar oud en kon uiteindelijk niet meer aan de eisen voldoen.
Tussendoor werd de XJR regelmatig updated, moet je denken aan kleurenschema’s en andere kleine veranderingen. Maar in grote lijnen zijn dit de modellen.
Kan prima!Leent de xjr zich eigenlijk ook voor tripjes naar de eiffel e.d. of is hij daar toch een beetje te lomp/zwaar voor?
Leent de xjr zich eigenlijk ook voor tripjes naar de eiffel e.d. of is hij daar toch een beetje te lomp/zwaar voor?
Beetje vaag verhaal dan. Eerst maar bij het 2005 model kijken denkAan het kleurenschema te zien is het een model 2005. Schokbrekers en uitlaat zijn niet origineel.
Kenteken al gecheckt? Het is een origineel Nederlandse motor met 2 privé eigenaren tot nu. Ovi rdw helpt je verderBeetje vaag verhaal dan. Eerst maar bij het 2005 model kijken denk