XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen deze xjr opgehaald. Wat rijd dat toch fijn zeg💪👍 motor ziet er super netjes uit. Enige puntje is waarschijnlijk de snelheids sensor die niet ok werkt dus die moet ik vervangen mocht dat t euvel zijn. De km teller gaat soms met stapjes ipv vloeiend omhoog/laag, iemand die dit toevallig ook heeft gehad? Na hoeveel km gaat hij bij jullie gemiddeld op reserve?
20191005_115013.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ray ,Gefeliciteerd met je aankoop ,Zo te zien Laser Pro dor uitlaatjes ,Zit een mooi dof geluid in
KM teller kan in de kabel zitten ,Is nog Old School ,Beetje smeren kan nog wel eens helpen
 
Ray ,Gefeliciteerd met je aankoop ,Zo te zien Laser Pro dor uitlaatjes ,Zit een mooi dof geluid in
KM teller kan in de kabel zitten ,Is nog Old School ,Beetje smeren kan nog wel eens helpen
Domme vraag misschien, maar welke kabel bedoel je dan? Op t voorwiel zit niks en als ik het werkboek moet geloven zit die sensor op het blok.
 
Domme vraag misschien, maar welke kabel bedoel je dan? Op t voorwiel zit niks en als ik het werkboek moet geloven zit die sensor op het blok.


Geen domme vraag hoor ,Zat eigenlijk al te zoeken op je foto
Ik heb zelf de gele 2003 uitvoering ,De 2004 uitvoering is idd overgegaan op een Elektrieke KM teller ,Bij mij zit er nog een ouderwetse kabel tussen
 
sensor zit voor je voortandwiel gemonteerd ... maar lijkt mij sterk dat die defect is... dat ding doet het of niet.... zal eerder in je tellerpartij zelf zitten. In ieder geval gefeliciteerd met je aanschaf. reserve ? dat ligt aan zoveel factoren (meestal aan je rechterhand) ... met mijn oude carburatie modellen zo rond de 220-240km op reserve.
 
sensor zit voor je voortandwiel gemonteerd ... maar lijkt mij sterk dat die defect is... dat ding doet het of niet.... zal eerder in je tellerpartij zelf zitten. In ieder geval gefeliciteerd met je aanschaf. reserve ? dat ligt aan zoveel factoren (meestal aan je rechterhand) ... met mijn oude carburatie modellen zo rond de 220-240km op reserve.
Het zit idd in de tellerparij. Printplaat gaat vd week naar carmo om getest/ gerepareerd te worden.
 
Iets voor de komende wintermaanden ? Hou je in ieder geval warme benen :)
 

Bijlagen

  • IMG_5633.JPG
    IMG_5633.JPG
    73,2 KB · Weergaven: 21
  • IMG_5634.JPG
    IMG_5634.JPG
    102,9 KB · Weergaven: 27
  • IMG_5657.JPG
    IMG_5657.JPG
    108,4 KB · Weergaven: 15
Afgelopen donderdag nog maar effe wezen rijden ,Voorlopig alleen maar koud en nat weer in het verschiet
74161926_2639702752719040_8182405082520748032_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vorige week de xjr voorzien van andere inlaatrubbers, ontsteking vervroeger en iridium bougies. Hele andere motor gelijk, pakt onderin veel beter op nu. Tevens ander stuur, handels en knippers gemonteerd wat mn zithouding zeker ten goede komt. T was al een fijne motor maar nu is hij helemaal top.
Twijfel alleen nog of ik de vering aan ga pakken. Zijn hier mensen die dat ook gedaan hebben?
 
Ik heb bij mijn '99-er afgelopen jaar de voorkant door hyperpro onder handen laten nemen en laten voorzien van dikkere olie en progressieve veren.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er uitermate tevreden mee ben.
Wat eerst een op hol geslagen hobbelpaard leek waarbij bij elke draai aan de gashandel of aanraking van de rem de vork extreem in / uit de veren kwam is het nu een strak sturend geheel. met vele malen minder duik / opstijg neigingen.
 
Openingspost weer bijgewerkt Ray z'n XJR staat er ook tussen ,Staan er een hoop bij van wie ik niet weet of ze hem inmiddels verkocht hebben
Misschien binnenkort maar eens een paar PBtjes uit sturen voor info

10920274_424670954364204_8930878453415959324_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan