XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het voorwiel tegen de uitlaatbochten geduwd. Dus die is weg...
A07FDC3C-8003-4EDF-9CCA-4F064A901547.jpeg
 
De "dikke dame" (vond de naam wel passend Michel... ;-) )is er ook nog steeds... Gaat voorlopig ook echt nog niet weg....
 

Bijlagen

  • 20190328_190726_tonemapped.jpg
    20190328_190726_tonemapped.jpg
    333,1 KB · Weergaven: 8
Ik heb voor de xjr nog een nieuw op de plank liggen,
Bridgestone bt 16 r pro in de maat 180/55/17 geproduceerd in week 48/2019
Hell remleidingset voor compleet inclusief bus remvloeistof.
Was de bedoeling om dit op mijn xjr te zetten maar die is dus total loss...
Band 75€
Remleidingset incl vloeistof 70€
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    178,5 KB · Weergaven: 14
  • image.jpg
    image.jpg
    179,7 KB · Weergaven: 10
Shit happens..... Al aan het kijken naar een andere? Zat keus.....

(Op de foto lijkt de afstand van het voorwiel tot de uitlaatbochten redelijk kloppend😁😁)
dat was in betere tijden. Er is al wat anders, maar geen xjr. Vandaar de spulletjes in de verkoop.
 
Vanmorgen bekend geworden dat XJR Eurofest volgend jaar van 1 t/m 5 juni in Croatie gehouden gaat worden in de buurt van Pula
155012_115071785228197_7365988_n.jpg
 
Ben met dit slechte weer een beetje de PC aan het opruimen
Heb sinds 2005 M'n XJR en al die tijd allerlei foto materiaal ,Folders ,Artikelen verzameld over de XJR
We hebben met de club in 2010/2011 op de beurs gestaan in Utrecht en daar had ik een aantal fotoboeken voor op de stand voor gemaakt
Afgelopen jaar tijdens een opruim slag een hele zooi van die fotos in Albums op de FB pagina van het cafe gezet
Kwam er achter dat ik een aantal duizenden plaatjes op diverse plaatsen van de PC had opgeslagen
Vele weet ik niet eens meer wat er bij elkaar hoort dus de slechte maar weggekieperd

Beurs 52.jpg


Utrecht 12.jpg
 
Goedemorgen!
ik heb gisteren na lang speuren een XJR 1300 uit '99 opgehaald. dus ik zal hier en daar ook wat meelezen xD

heb naast m'n ZX10R een hier en daar wat op oude caféracers en op een verbouwde VT600 gereden, maar wilde toch wat meer comfort/stuureigenschappen.
idee is om deze winter de XJR wat op te leuken, zodat ie in 2020 klaar is voor de zomer.
nu zitten er 2 totaal versleten banden onder- op m'n zx10r heb ik al verschillende "sport" banden geprobeerd- maar voor 'n XJR lijkt mij sport / toer ook voldoende? - wat is hier de ervaring qua banden? iemand tips misschien?
 
Pilot Road ,Je kunt de oudere types voor leuke prijsjes kopen bij bijv motorbandenmarkt.nl Als je een motorzaak in de buurt hebt laat je ze daar bezorgen en laten monteren Supersportbanden is de XJR een beetje zwaar voor en slijten dus harder
 
Ik heb een setje ouderwetse pilot power eronder gedaan. Vind dat nog steeds prima banden en prijs/kwaliteit top
 
Goedemorgen!
ik heb gisteren na lang speuren een XJR 1300 uit '99 opgehaald. dus ik zal hier en daar ook wat meelezen xD

heb naast m'n ZX10R een hier en daar wat op oude caféracers en op een verbouwde VT600 gereden, maar wilde toch wat meer comfort/stuureigenschappen.
idee is om deze winter de XJR wat op te leuken, zodat ie in 2020 klaar is voor de zomer.
nu zitten er 2 totaal versleten banden onder- op m'n zx10r heb ik al verschillende "sport" banden geprobeerd- maar voor 'n XJR lijkt mij sport / toer ook voldoende? - wat is hier de ervaring qua banden? iemand tips misschien?
Kijk eens bij post 1533. Goedkopere achterband ga je niet vinden. Ik had zo’n set op de mijne en die beviel uitsteken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan