XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je topic ff doorspit vind je denk ik wel een foto, die zal Mogas vast wel ergens er bij gezet hebben.
 
Ik heb gelezen dat zo n oliefilter mod met “auto oliefilter” beter is omdat alle olie door de filter moet. Origineel zit er een bypass op temperatuur op of iets dergelijks waardoor een deel de filter passeert en een deel gefilterd wordt. Bronvermelding blijven jullie even schuldig, ik zal eens zoeken waar dat stond.

wel makkelijker natuurlijk, maar voor die 1x per jaar ff wroeten met het kapje. Boosdoener is idd die kabel die bijna altijd klem komt te zitten. En niet als een idioot die kap aandraaien want dan is het pang weg schroefdraad en dan ben je de lul'(
 
Er zijn ook alternatieven natuurlijk

mij is verteld door iemand die er goed in thuis is dat een schone, nieuwe originele luchtfilter hetzelfde is als een k&n. Qua airflow
 
Denk ook dat je meer een illusie koopt dan wat anders haha

Je zal echt verder dan je filter moeten gaan om meer vermogen te genereren

Maar als je er een fijn gevoel bij hebt zou ik zeggen gewoon kopen
 
FE6DA8EA-868A-4B43-BE22-7E217B82206A.jpeg

Dat deksel wat ik heb komt van deze set. Ik kon van een schlachtfest ( een hele XJR in stukken verkopen) de complete airbox voor 15€ kopen met dit deksel erop.
het helpt sowieso al om de insteek pijp in het luchtfilter in te korten ,die loopt door het hele filter tot achterin. Hoe korter hoe meer lucht.
 
Denk ook dat je meer een illusie koopt dan wat anders haha

Je zal echt verder dan je filter moeten gaan om meer vermogen te genereren

Maar als je er een fijn gevoel bij hebt zou ik zeggen gewoon kopen
Ik heb eigenlijk altijd een DNA filter op mijn motors gehad, maar om nou te zeggen dat er veel verschil was😂 . Inderdaad geluid was t enige, alhoewel mijn ktm 950 ging merkbaar slechter lopen met een ander luchtfilter.
 
Gisteravond is de stekker uit XJR Eurofest 2020 getrokken ,Geen ritje naar Croatia dit jaar :N
 
Hallo zijn we weer even

Vraagje ik vindt een upside Down voorvork toch wel erg mooi en wil kijken wat er mogelijk is .

De vraag welke vork van welke motor past in een XJR 1300 uit 2002


Het liefst zou ik natuurlijk alleen de poten zo overzetten van een andere motor maar dat gaat niet lukken denk ik


Van welke motor zou ik een vork kunnen kopen waar ik dan verder het miste werk aan heb om het om te bouwen


Lees het weer Thanks
 
Hallo zijn we weer even

Vraagje ik vindt een upside Down voorvork toch wel erg mooi en wil kijken wat er mogelijk is .

De vraag welke vork van welke motor past in een XJR 1300 uit 2002


Het liefst zou ik natuurlijk alleen de poten zo overzetten van een andere motor maar dat gaat niet lukken denk ik


Van welke motor zou ik een vork kunnen kopen waar ik dan verder het miste werk aan heb om het om te bouwen


Lees het weer Thanks

een FRZ1000 type 3LE USD vork... maar is geen plug en play... Ik heb ooit een soort van handleiding ervoor gemaakt: Today I picked up the USD front
 
Beste allemaal

.Daar ik me voorwiel er toch uit heb liggen en me profiel nog 3mm is vraag ik me af of het niet handig is om er gelijk maar een nieuwe band op te laten zetten


Of is 3 mm nog voldoende voor een hoop kilometers en is het zonde geld wanneer vernieuwen jullie je rubber ???

Waar kopen jullie je banden en welke band hebben jullie voor op je motor zitten

Fijn weekend allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan