XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zet 'm er nog maar een x op: zijn er nog liefhebbers voor een K&N filter voor een XJR type RP109 (vanaf 2017 - injectiemodel). Voor 30 euro mag ie van eigenaar wisselen. Voor meer lucht en een bruter inlaatgeluid, is uiteraard in prima staat!

$_85 (1).jpg
 
Denk dat ik voor dempers van het Duitse Cobra ga. Alhoewel de 4 dempers van laser extreme ook altijd blijven trekken 🤔keuzes
 
Die Laser extremes worden niet meer gemaakt ,Laser is over de kop gegaan en na een doorstart nog een keer..
De eerste serie waren netjes gepolijst maar hadden en niet zo'n beste pasvorm ,De series daarna waren de lassen nou niet zo erg fraai
 

Bijlagen

  • !B1ITFKg!mk~$(KGrHqN,!isE)r5KhCKBBMdPG,k15g~~_12.jpg
    !B1ITFKg!mk~$(KGrHqN,!isE)r5KhCKBBMdPG,k15g~~_12.jpg
    33,9 KB · Weergaven: 11
Die Laser extremes worden niet meer gemaakt ,Laser is over de kop gegaan en na een doorstart nog een keer..
De eerste serie waren netjes gepolijst maar hadden en niet zo'n beste pasvorm ,De series daarna waren de lassen nou niet zo erg fraai
Staan regelmatig gebruikte op ebay. Maat van me is metaalbewerker dus pasvorm is geen probleem. Maar t geluid is wel n probleem bij onze oosterburen denk, dus Cobra is de verstandige keuze 😄
 
Qua looks zit nu nog er nog de Laser Pro d'or op, maar de Nikko uitlaat (open) brengt behoorlijk extra vermogen net zoals akra. En de Nikko past mooi bij de Kenny uitvoering..😇
20170613_193047.jpg
 
Staan regelmatig gebruikte op ebay. Maat van me is metaalbewerker dus pasvorm is geen probleem. Maar t geluid is wel n probleem bij onze oosterburen denk, dus Cobra is de verstandige keuze 😄
Duitsland zijn ze juist erg populair ,Heb er een keer een setje in Heinenoord gehaald voor een Belgische XJR rijder ,Toen was een set 675 euro
Daar worden ze in Duitsland nu nog voor verkocht..... Heb je Cees Jol al een keer gevraagd of die een set heeft liggen ?
 
goedenavond,
Ik ben op zoek naar een motor en de XJR 1300 spreekt mij aan.
Zijn er hier ook wat langere motorrijders met een XJR 1300?
Ik zelf ben 1.93m en vraag me af of ik niet te lang ben voor deze motor...
 
Ik ben 1.86 en heb absoluut niet het idee dat de motor aan de kleine kant voor me is.
Volgens mij moet het met die 1.93 van jou prima gaan.
 
Ben zelf ook 1,95 ,Rijdt met Risers achterop ,Dan staat ie zo'n 2,5 cm hoger
Rijdt prima ,Beetje spelen met een superbike stuur en je zithouding is perfect
m_2016-06-03 Eurofest 033.jpg
 
bedankt voor de reacties, mooie foto! a.s. weekeinde 1 bekijken...zal laten weten hoe het is gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan