XJR Topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
er is iets misgegaan met een update ofzo... hij is pas om 19:00 thuis dus ik verwacht dat we niet eerder dan 19:15 a 19:30 weer online zijn... -O-
 
We zakken weer af heren

full
 
Vandaag via internet een paar valdoppen gekocht voor mijn Yamaha xjr 1300 sp uit 2003 van het merk Bike design ,nu blijkt dat de pen voor aan mijn blok waar je ze aan bevestigd te kort is om ze te monteren weet iemand of er soms langere pennen te koop zijn???
Of een andere oplossing
BVD Joop
 
Vandaag via internet een paar valdoppen gekocht voor mijn Yamaha xjr 1300 sp uit 2003 van het merk Bike design ,nu blijkt dat de pen voor aan mijn blok waar je ze aan bevestigd te kort is om ze te monteren weet iemand of er soms langere pennen te koop zijn???
Of een andere oplossing
BVD Joop

Draadeind...
 
Vandaag via internet een paar valdoppen gekocht voor mijn Yamaha xjr 1300 sp uit 2003 van het merk Bike design ,nu blijkt dat de pen voor aan mijn blok waar je ze aan bevestigd te kort is om ze te monteren weet iemand of er soms langere pennen te koop zijn???
Of een andere oplossing
BVD Joop

die van MoTo zit een lang draadeinde bij... maar ik denk dat je bij de gemiddelde ijzerwarenhandel wel zult slagen.. ;)

@ Julliet: je hebt toch niet voor nix nu een XJR :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan