XJR topic op M-F deel twee

Status
Niet open voor verdere reacties.

driver

Desert X & Multistrada 1100 S
18 dec 2003
9.244
325
Ede
full


Zowwww, nu zijn we dan echt de 2500 voorbij zag ik en hebben de anderen blijkbaar gew8cht zodat ikkes nu in navolging van drs Rob onze voorloper en starter van deel een nu dus deel twee mag openen samen met mijn kleinzoon zodat hij over zo,n 15 jaar en 7 maanden deel 7 mag openen O-)
Dit gezien het feit dat deel een zowat 3 jaar in gebruik is geweest.

Wij wensen jullie allen veel mail en fotoplezier in deel twee.
Deel een vinden we hier:


XJR-lijst op MF

En waar vinden we nog meer XJR info;

www.xjrcafe.nl dit is een gratis xjrforum gaat erheen en ziet het zellufff.

En op www.xjrownersnederland.nl memberbijdrage kost bij ons 10,00 eurootjes per jaar, kijk voor meer info hiervoor op onze webbiesite.

gr Sem/Arie



 
Laatst bewerkt:
full


Deze moest ook nog ffe vondt ikkes , Duitsland/Oostenrijk/Tsjechie/Slowakije/Polen met 5 xjrren uit onze groep gereden afgelopen week :Y
 
Laatst bewerkt:
volgens mij hebben we nu twee XJR topics ??
Ja, als modje die andere dichtgooit en we zijn inmiddels de 2500 voorbij in deel een dan open ik gewoon weer een nieuw deel twee
:+ .

ik heb inmiddels gemaild om de andere dicht te gooien dus hier kunnen we dan verder gaan wat ikkes betreft.

gr Arie
 
Okee deel twee komma twee

OK misschien leuk dat de vaste bezoekers van dit topic hun eigen bike hier posten
Hier dus de mijne

full
 
Nou, dan ik hier ook maar

(Afbeelding)

Gaan we nu hier verder of in die ander of in alle twee :?

grrttzz, dick :+
de andere is inmiddels op slot dus we gaan hier lekker verder
:+

mijn xjrfotowww komt nog maar ga nu eerst met Sem ffe fietsen naar de kidsboerderij.

gr Arie
 

Ondertussen met gele rimstriping en Ohlins stickers, maar daar heb ik nog geen foto van ;)

Zondag kan ik trouwens helaas niet komen naar de flevo/gooi rit. Ik ben door een oude bekende uitgenodigd om deel te nemen aan de TuinTour in Amersfoort en daar kon ik geen nee tegen zeggen. Er gaan best wel wat oude bekenden dus dat vind ik erg leuk! Ik hoop toch echt de volgende XJR rit er WEL bij te zijn :P Er komt nu al voor de 2e keer wat tussen ;) :P

Trouwens, vraagje mensen, hoe klinkt een gemodde standaard uitlaat? Ik wil die van mij eigenlijk ook aan gaan passen maar ben als de dood dat het klinkt als een open uitlaat (cq kapotte uitlaat). Wie kan mij een omschrijving of nog beter een geluidsbestandje geven van hoe zo'n aangepaste stock uitlaat klinkt?
 
Trouwens, vraagje mensen, hoe klinkt een gemodde standaard uitlaat? Ik wil die van mij eigenlijk ook aan gaan passen maar ben als de dood dat het klinkt als een open uitlaat (cq kapotte uitlaat). Wie kan mij een omschrijving of nog beter een geluidsbestandje geven van hoe zo'n aangepaste stock uitlaat klinkt?


Als je nou afgelopen zondag mee had gereden met de ZHZ rit had je de brommert van Bluppie kunnen horen ,Die heeft er zo'n aangepast setje inzitten
Netjes gedaan ,je ziet het haast niet eens
Een ietewat donkerder brom als normaal (lekker geluidje hoor)
Die brom hoor je pas als er effe flink door getrokken wordt
 
(Afbeelding)
Ondertussen met gele rimstriping en Ohlins stickers, maar daar heb ik nog geen foto van ;)

Zondag kan ik trouwens helaas niet komen naar de flevo/gooi rit. Ik ben door een oude bekende uitgenodigd om deel te nemen aan de TuinTour in Amersfoort en daar kon ik geen nee tegen zeggen. Er gaan best wel wat oude bekenden dus dat vind ik erg leuk! Ik hoop toch echt de volgende XJR rit er WEL bij te zijn :P Er komt nu al voor de 2e keer wat tussen ;) :P

Trouwens, vraagje mensen, hoe klinkt een gemodde standaard uitlaat? Ik wil die van mij eigenlijk ook aan gaan passen maar ben als de dood dat het klinkt als een open uitlaat (cq kapotte uitlaat). Wie kan mij een omschrijving of nog beter een geluidsbestandje geven van hoe zo'n aangepaste stock uitlaat klinkt?
Er komen meer ritten dus .....je hebt nog een herkansing
:+ .

geluid.....in Oktober is er de BBQ rit vanuit Venlo dan kun je het horen bij o.a Rene.

Verder kan ik je vertellen dat je rustig een bijv. Duese kitje erin kunt zetten.
Het geluid klinkt wat dieper maar zeker niet als een open uitlaat.

Even spammen...ik verkoop tegen nette prijs ook nieuwe BOS dempers voor onze xjrren, en .... ook met uitneembare db killers desgewenst.
En die Bosjes klinken echt heel netjes .

gr Driver/Arie/Blackyxjr/Tuonodriver :Y
 
full


owkee dan....ikkes ergens in Tsjechie op mijn ex xjr 1300 sp :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan