XJR1300: ervaringen met vervangen uitlaat e.d.?

ik heb nu een poging gedaan om het pijpje er uit te boren mbv een 51 mm metaal-boor en achterzijde is geheel vrij, maar het lijkt mij dat de pijp nog ergens vast zit (heb een '99'er XJR) vergeet ik iets of heeft iemand hier ervaringen mee? kan dus maw nu niet rijden...HELP ;(
 
Hey Wammes,

Nee, die pijp zit alleen nog geklempt.
Met een waterpomptang, wrikken en draaien.
Dan gaat ie er zo uit.
Echt waar.

Marcel
 
Ik heb bij mijn splinternieuwe XJR de binnenpijpjes weggeboord zoals hierboven beschreven en ben erg tevreden over het geluid. Over PK-winst kan ik nog niets zeggen, omdat de inrijperiode nog niet voorbij is en de motor bijgevolg slechts 4.000 toeren/minuut mag draaien. Na het weekend laat ik een dynorun maken. Thanks for the tip. :}

Enkele pics:

yamaha-xjr1300-03-bikepics-049910.jpg


yamaha-xjr1300-03-bikepics-049911.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij mijn splinternieuwe XJR de binnenpijpjes weggeboord zoals hierboven beschreven en ben erg tevreden over het geluid. Over PK-winst kan ik nog niets zeggen, omdat de inrijperiode nog niet voorbij is en de motor bijgevolg slechts 4.000 toeren/minuut mag draaien. Na het weekend laat ik een dynorun maken. Thanks for the tip. :}

Ben zeer benieuwd naar die Dynorun, probeer zelf volgende week een Dynorun te laten maken. :]
 
Ben op een duitse site ook al iets tegen gekomen over het uitboren van uitlaten, maar vraag me af: als je de binnenste pijpjes eruit boort, gaat de hele binnendemper dan mee :? en hoog oplopende pijpen is voor mij geen optie, heb n.l. ook vaak en duopassagier, deze zal de benen dan ook hoger moeten zetten en dat is juist de reden waarom ik een paar jaar geleden mijn ZX7R weggedaan heb
ZX7r wegdoen!!!!!!!!???????????Doodzonde man! Is de geilste bak van de wereld :(
 
ik heb hem van de site motormaniacs gehaald,.. volg de link van het plaatje maar eens...
 
Heb je er een foto van? Op het filmpje zie je de uitlaat niet zo goed. Wel leuk om te zien :]
 
Lekker geluidje

Heb er zelf een 4in1 op zitten van BSM
Heb er een tijdje met de DB killer in gereden
maar zonder is toch wel een mooier geluid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan