XL liefhebbers hier?

Easyride

Rookie
17 sep 2004
11
0
Ik ben sinds kort in het rijke bezit van een originele Honda XL 250 uit 1976 en
ben op zoek naar medeliefhebbers/ eigenaren van oudere XL Honda's. Ik wil graag zelf sleutelen aan de motor. Hoe zit het met de onderdelenvoorziening van de oudere XL's? Alle tips welkom.

XL250-2.jpg
 
ik heb een oude Xl 500 S. tweede hands onderdelen zijn NIET te vinden, want eht zijn altijd dezelfde zaken die stuk gaan bij die dingen. maar nieuw is er genoeg dus je blijft hem wel rijdend houden. al staat die van mij trouwens te koop
 
Mooi brikkie, zo te zien zit er gewoon een cb achterrem op dus dat kan ook nooit het probleem zijn.

Volgens mij heb ik nog zo'n zadel liggen, ziet er precies hetzelfde uit. Zitten er aan de achterkant twee ogen om hem vast te bouten?
 
Heel mooi speelgoedje zo te zien. Ik heb er ook eentje, maar helaas veel nieuwer. Mijnes is van 1987.

Ziet er nog erg netjes en origineel uit.

PS. Snorro waar staat jouwes te koop en wat moet ie kosten?
 
Mooi brikkie, zo te zien zit er gewoon een cb achterrem op dus dat kan ook nooit het probleem zijn.

Volgens mij heb ik nog zo'n zadel liggen, ziet er precies hetzelfde uit. Zitten er aan de achterkant twee ogen om hem vast te bouten?

Het zadel zit vast met 4 bouten die aan de zijkant zitten. Als je zo'n zadel hebt liggen heb ik wel interesse. Deze is nog mooi en aangezien ik veel wil gaan rijden zoek ik een ander zadel, hoeft niet mooi te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan