Xpedition Paradise!!!!

woohooo
wel gezellie zo op de forum, is er geen directere vorm van babbelen hier of is het echt forumsgewijs?

Foto's gaan komen!

promiss

and een date arrangen met zn allen sja waarom niet, gezellie toch?

wil de koppetjes achter de postjes wel zien. jullie hebben mij gezien maar ikjullie niet...

Sjefs, about the buttshot, it doesnt get any smaller in reality hihi :X
A whole lotta butt, butT a butt aint a butt if it aint a lotta butt.
To butt or not to butt, thas the question. :+

Ben wat melig vandaag, butteh dat mag de pret niet drukken ofwel zo op de zondagavond.. })
 
woohooo
wel gezellie zo op de forum, is er geen directere vorm van babbelen hier of is het echt forumsgewijs?

Foto's gaan komen!

promiss

and een date arrangen met zn allen sja waarom niet, gezellie toch?

wil de koppetjes achter de postjes wel zien. jullie hebben mij gezien maar ikjullie niet...

Sjefs, about the buttshot, it doesnt get any smaller in reality hihi :X
A whole lotta butt, butT a butt aint a butt if it aint a lotta butt.
To butt or not to butt, thas the question. :+

Ben wat melig vandaag, butteh dat mag de pret niet drukken ofwel zo op de zondagavond.. })
Ok, ben zeer geduldig geweest maar zie nog steeds niet meer foto's. :( :+

en ja het is een forum he, je kunt natuurlijk altijd msn'nen das wel iets directer natuurlijk.

Maar als je onze kleine koppetjes wilt zien hoef je alleen maar ff over dit forum heen te lopen hoor. Wel beloven dat je niet schrikt. :)
van sjefske dan
 
Ok, ben zeer geduldig geweest maar zie nog steeds niet meer foto's. :( :+

en ja het is een forum he, je kunt natuurlijk altijd msn'nen das wel iets directer natuurlijk.

Maar als je onze kleine koppetjes wilt zien hoef je alleen maar ff over dit forum heen te lopen hoor. Wel beloven dat je niet schrikt. :)
van sjefske dan
hahahah... B| ... volgens mij word ik hier in de zeik gezet :(

:+

Volgens mij sta ik geeneens zonder helm op dit forum. Jij wel Stekman?
 
hahahah... B| ... volgens mij word ik hier in de zeik gezet :(

:+

Volgens mij sta ik geeneens zonder helm op dit forum. Jij wel Stekman?
Nee hoor, ik zet toch zeker geen mede votert in de zeik ;)

Maar ik sta hier meerdere malen. De meest recente is deze (heb hem al vaker teruggeplaatst), ik ben de linker.
full
 
Stekman! AANGENAAM!
Umm hehe sja... foto's he?
umm...

ok hier dan nog eentje... Deze foto is genomen op Klein Curacao het onbewoonde eilandje waar ik zo te pakken was genomen door de sandflies en de zonne allergie..
Een moment waar ik het ff hartstikke gehad had... B|

misschien wel leuk om te vertellen dat twee van de kandidaten volgende maand terug gaan naar de antillen. één om een eigen bedrijf op te zetten en de ander om een jaartje te werken. RESPECT :}

Ik zelf heb het gepland over een anderhalf jaar, wil daar als alles meezit mijn afstudeerproject gaan doen.. 8-)

heerlijk fietsweer gehad he de afgelopen dagen? :]
(alsof ik daar verstand van heb)

Bijlage: helemaalstuk.JPG
 
Laatst bewerkt:
Je ziet er niet echt heel vrolijk uit nee... ;)
Als je je afstudeerproject daar wilt gaan doen, wat studeer je dan?

En lekker fietsweer? Tja... ik ben zelf niet zo'n regenrijder.
 
Stekman! AANGENAAM!
Umm hehe sja... foto's he?
umm...

ok hier dan nog eentje... Deze foto is genomen op Klein Curacao het onbewoonde eilandje waar ik zo te pakken was genomen door de sandflies en de zonne allergie..
Een moment waar ik het ff hartstikke gehad had... B|

misschien wel leuk om te vertellen dat twee van de kandidaten volgende maand terug gaan naar de antillen. één om een eigen bedrijf op te zetten en de ander om een jaartje te werken. RESPECT :}

Ik zelf heb het gepland over een anderhalf jaar, wil daar als alles meezit mijn afstudeerproject gaan doen.. 8-)

heerlijk fietsweer gehad he de afgelopen dagen? :]
(alsof ik daar verstand van heb)
Nou ondanks dat je daar helemaal stuk zat is de foto niet geheel onaangenaam om naar te kijken. ;)

en zeker wel lekker fiets weer, zie je, jehebt er best verstand van. Dit heb ik liever dan die hitte. 8-)

Dus over anderhalf jaar kunnen we weer verslagen lezen, en als we in de buurt zijn daar komen we natuurlijk ff een bakkie doen.

CU
 
Sjefs, ik studeeer communicatiemanagement en ik hoop daar iets in de evenementenorganisatie kan doen of in de mediaproductie...

Ach ja we zullen het zien. In elk geval genoeg tijd om voor te bereiden...

En uiteraard zijn jullie van harte welkom om een bakkie te komen doen!! ;)

Maaruh, TIS WIEKEEEEEEENTTTT!! 8-)

Geniet er lekker van! *D
 
Totdat je je papiertje hebt, mag je wel bij mij achter op hoor! O-)

Sjefs, ik studeeer communicatiemanagement en ik hoop daar iets in de evenementenorganisatie kan doen of in de mediaproductie...

Ach ja we zullen het zien. In elk geval genoeg tijd om voor te bereiden...

En uiteraard zijn jullie van harte welkom om een bakkie te komen doen!! ;)

Maaruh, TIS WIEKEEEEEEENTTTT!! 8-)

Geniet er lekker van! *D
Dat bakkie staat! :P
[me]Sjefske gaat alvast sparen voor een retourtje Aruba[/me] :X

Jij ook een prettig weekend!
 
Terug
Bovenaan Onderaan