Xpedition Paradise!!!!

12playette

Rookie
11 sep 2004
11
0
Apeldoorn
Heeejjjj fietsfanaatjes!! :]

Ik denk nou kom is even in jullie hoek kijken! 8-)

*zucht* jawel ben alweer anderhalf week in den lande maar kan op de een of andere manier niet in het ritme komen. reality bites sometimes. Colleges zijn weer begonnen, moet weer jobhunten, yupyup effe wat anders dan met je kont in the caribbean..

Ik wilde jullie even van harte bedanken voor de reacties op de xpeditionsite. vond het hartstikke leuk om ze te lezen! :}

Had al een uitgebreid bedankje gestuurd maar ehem op de verkeerde forum..
ik begreep dat jullie mn dolfijnenplaatjes al hebben gezien..

alhier dan een kiekje tijdens een break bij de mountainbiketourtocht van Aruba.

jullie zijn toppertjes!!
Stay that way!

one love
Aysim aka zusje van 12play
 
Als je over de duivel hebt, vraagt mijn vrouw net 5 minuten of ik al iets gehoord had van de XPEDITION, en is er al iets bekend over de uitslag, zie ik ineens een topic tot leven komen.

Dit is echt toeval *D

Maare je bent dus terug in kikkerland, vanavond ga ik een biertje drinken met je broer en Titia, dus zal ik het hele verhaal wel horen ;)

Groetjes Kokkie :]
 
ejj Kokkie!!

Nou je mag je vrouw het heuglijke nieuws vertellen dat ik derde ben geworden.

Ok ok niet nummer 1 maar een goede derde plek maakt me ook blij..

Hoewel... kijk de hele tijd kwijlend naar programma's waar ze curacao laten zien.. *zucht*

Had graag terug willen vliegen met de twee round the worldtickets... maarja..

cant have em all.

Heb een FANTASTISCHE tijd gehad, en dat bewaar ik lekker in mn hartje

Bijlage: arubaruins.JPG
 
Heey little Twin Sis!!

Leuk dat je eindelijk goede site hebt gevonden!

Ik ga vanavond inderdaad met Kokkie ff een drankje pakken.

Kokkie, binnen nu en een kwartier bel ik je!

full
 
heeee, je bent weer in het land.
Kom je nou morgen ook naar de Megameeting zodat je ons irl kunt ontmoeten en wij jou natuurlijk ;)

succes met wennen.
 
heeee, je bent weer in het land.
Kom je nou morgen ook naar de Megameeting zodat je ons irl kunt ontmoeten en wij jou natuurlijk ;)

succes met wennen.
Ik dacht al, waarom reageer je niet?!?!
Daarom maar linkje in post van mij gezet, ik had wel verwacht dat je direct zou zien! ;)

Maarre ehhh, denk niet dat ze komt morgen.....
 
Ik dacht al, waarom reageer je niet?!?!
Daarom maar linkje in post van mij gezet, ik had wel verwacht dat je direct zou zien! ;)

Maarre ehhh, denk niet dat ze komt morgen.....
maar waarom komt ze niet dan??????

En natuurlijk reageer ik zo snel mogelijk, kijk elke dag ff in het oude bekende topic met weemoed en denk aan vroeger. '(

Het is dus jouw taak als broer om haar mee te nemen. :)
Maar kom je zelf wel?
 
Laatst bewerkt:
Hèhè... ik vroeg me al af waarom je niets meer van je liet horen... B|
't verkeerde forum! Hoe krijg je 't voor elkaar! ;)

Heb je toevallig een idee wanneer het uitgezonden gaat worden?
Dan kunnen we 't op tv nog een keer mee beleven!
 
heyhey

Sjefske, Op 4 december hebben we de premiere en de rest wordt vanaf feb 2005 uitgezonden op regionale zenders..
En sja een verkeerde site.. hehehe vraag mn broertje, het is echt iets voor mij ;) ofniettan broer?

Een dagje vandaag? Niets over gehoord van Hassan! Heb andere plannen.
Maar er komt vast een dag dat we elkaar gaan ontmoeten! sure thing!!

ciaociao
 
Als het goed is iedereen nu bij de meeting, en nee dus, ik ben er niet '(

Volgende keer beter, maar dat zal nog wel even duren.

Moet weer sparen voor een Bike.....

en heb net huisje gekocht, dus zal nog wel even wachten worden.


Maar zodra dat er is neem ik haar zeker een keer mee!
 
heyhey

Sjefske, Op 4 december hebben we de premiere en de rest wordt vanaf feb 2005 uitgezonden op regionale zenders..
En sja een verkeerde site.. hehehe vraag mn broertje, het is echt iets voor mij ;) ofniettan broer?

Een dagje vandaag? Niets over gehoord van Hassan! Heb andere plannen.
Maar er komt vast een dag dat we elkaar gaan ontmoeten! sure thing!!

ciaociao
Regionale zenders?
Dus niet bij SBS, Yorin, Veronica of RTL? :?
Weet je toevallig ook welke regionale zenders dan? Ik kan geloof ik wel AT5 en RTV N-H ontvangen.
 
Dank u danku voor het warme welkom. *D

En MPH, ahum rightback2yah :)

Sjefs, het is te zien op all of the above, die je aangaf...
Ze zijn nog bezig met een commerciele zender maar die wilden eerst een pilot zien voor ze een besluit nemen.

have a wonderfull day!
Stay positive!
 
hey, eindelijk dus weer terug :P

je hebt daar dus een super tijd gehad als ik al je verhalen zo las.
Hoe is het nu met je dochtertje??
Is ze weer helemaal blij nu mamma weer terug is??
:)
Kan bijna niet anders.

Wel jammer trouwens dat het dan niet op de normale zenders wordt uitgezonden, had het wel graag willen zien.
Maar mss een optie voor iemand die het wel kan ontvangen, dat die het dan opneemt en hier ff een linkie kan plaatsen O-) O-)

Kunnen we hier ff zien hoe je tussen die dolfijnen zwemt. ;)

Volgend jaar is er vast en zeker weer een MegaMeeting van MF dus dan moet je wel komen hoor, dan willen we namelijk alle verhalen horen :P
Het is dus zaak voor je broer om die andere topic open te houden en daar de meeting in te organiseren voor de DIE HARD POSTERS :P

8-)
 
hey, eindelijk dus weer terug :P

je hebt daar dus een super tijd gehad als ik al je verhalen zo las.
Hoe is het nu met je dochtertje??
Is ze weer helemaal blij nu mamma weer terug is??
:)
Kan bijna niet anders.

Wel jammer trouwens dat het dan niet op de normale zenders wordt uitgezonden, had het wel graag willen zien.
Maar mss een optie voor iemand die het wel kan ontvangen, dat die het dan opneemt en hier ff een linkie kan plaatsen O-) O-)

Kunnen we hier ff zien hoe je tussen die dolfijnen zwemt. ;)

Volgend jaar is er vast en zeker weer een MegaMeeting van MF dus dan moet je wel komen hoor, dan willen we namelijk alle verhalen horen :P
Het is dus zaak voor je broer om die andere topic open te houden en daar de meeting in te organiseren voor de DIE HARD POSTERS :P

8-)

:^
 
HEEEJJJ

Moet eerlijk zeggen dat ik ook errug benieuwd ben naar de diehards onder jullie...
VOLGEND JAAR PAS???? :?

De dolfijnenzwem was in vrije tijd daar heb ik geen film van maar ik probeer binnenkort wat op een site te zetten.

Dayum miss da place...

Jullie kunnen nog even genieten van het fietsen he voordat het GEWELDIGE weer hier weer begint... Of zijn jullie van die DIEHARDS die weer of geen weer blijven doorgaan?
 
HEEEJJJ

Moet eerlijk zeggen dat ik ook errug benieuwd ben naar de diehards onder jullie...
VOLGEND JAAR PAS???? :?

De dolfijnenzwem was in vrije tijd daar heb ik geen film van maar ik probeer binnenkort wat op een site te zetten.

Dayum miss da place...

Jullie kunnen nog even genieten van het fietsen he voordat het GEWELDIGE weer hier weer begint... Of zijn jullie van die DIEHARDS die weer of geen weer blijven doorgaan?
Als echte DIEHARD reageer ik weer binnen het uur. ;)
Laat maar komen die foto's en verhalen over die dolfijnen. En inderdaad rijd ik zoveel mogelijk door, je bent een DIEHARD of niet. 8-)
Maar regel maar ff een meeting voor de DIEHARD posters hoor, we zullen er zijn. ;)
 
Als echte DIEHARD reageer ik weer binnen het uur. ;)
Laat maar komen die foto's en verhalen over die dolfijnen. En inderdaad rijd ik zoveel mogelijk door, je bent een DIEHARD of niet. 8-)
Maar regel maar ff een meeting voor de DIEHARD posters hoor, we zullen er zijn. ;)
:^

Ietsjes later dan Stekman maar ik zat dan ook ff een filmpje te kijken. O-)
Lijkt me leuk om je is een keer IRL te zien. Een foto vertekend toch altijd een beetje dus dan kunnen we pas een eerlijk oordeel "about your behind" geven ;)
Maar als je een site hebt waar je je foto's e.d. op zet, laat 't hier dan ff weten. Blijven we een beetje in de stemming. ;)

En wat doorrijden betreft ben ik absoluut geen diehard. Zeker niet met m'n gladde achterbandje :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan