xr 500

black metal

Rookie
25 jul 2003
20
0
België
hoi, ik krijg binnen enkele dagen een honda xr 500 die gelijk uiteen ligt en ik zou er graag wat meer info over hebben vb of ze betrouwbaar zijn, hoeveel pk's die standaard hebben, of er hier nog mensen zijn met een xr en eventueel foto's of foto's van xr's die omgebouwd zijn naar sm. greetz!
 
Pk's, niet veel, reken ergens in de range 35 tot 40. XR's zijn over het algemeen wel redelijk betrouwbaar en veel succes met ombouwen!!
 
kweet het, ben nog geen 18 jaar maar heb altijd al met een derbi supermotard gereden die toch wel goed wat snelheid en acceleratie had, maar heb die dan moeten verkopen daarom dat ik iets nieuws wou waar ik mee kon bezig houden. een motor oplappen is nu niet echt een probleem. ik doe nu al 2 jaar automechanica en ik weet ook al vanalles van eraan te werken dus het moet wel lukken.
 
kweet het, ben nog geen 18 jaar maar heb altijd al met een derbi supermotard gereden die toch wel goed wat snelheid en acceleratie had, maar heb die dan moeten verkopen daarom dat ik iets nieuws wou waar ik mee kon bezig houden. een motor oplappen is nu niet echt een probleem. ik doe nu al 2 jaar automechanica en ik weet ook al vanalles van eraan te werken dus het moet wel lukken.

Een brommer is wel wat anders dan een dikke 4 takt.