xr 500

Appie

MF veteraan
6 jan 2003
10.488
2
Amsterdam
Ik krijg dat @#$%^%%$ding niet aan de praat. XR500 van 84. Vonk, gestelde kleppen, schone carburateur en een sterk rechterbeen. Wat is dat toch?????
 
Ja ja ja ALLES al geprobeerd. en als die eenmaal loopt slaatíe bij de eerste bocht. Ik moet hem vreselijk hoog in de toeren houden. Bij een stoplicht lijk ik wel niet goed wijs..... (zonder motor ook!)
 
Is de vonk sterk genoeg? Het kan zo zijn dat de vonk door corrosie in de bedrading niet sterk genoeg om het mengsel goed te verbranden. Dat heb ik meegemaakt tenminste....
 
Zou die dan nog lopen? Lijkt me niet.
Jawel :+ (tenminste het lijkt er telkens op dat hij aan wil springen) zelf ooit deze fout gemaakt omdat door ouderdom de kleuren bijna niet meer te onderscheiden waren, de bougie vonkt dan tijdens elke slag een aantal malen, en aangezien dit in de compressieslag het meeste effectief heeft, lijkt 't net alsof 'ie bijna aan wilt springen.
Heb er wel een kapotte enkel aan overgehouden door de terugslag, deze is nooit meer helemaal genezen '(
 
Ik heb appie gemeelt over dit topic en hij heeft dit nooit gepost, dus d'r zijn vreemde dingen aan de hand hier.

1, een topic starter die nooit dit topic gestart is.
2, daarna nog diverse reakties heeft gegeven.
3, toch een XR aan de praat krijgt die zelfs P.H.C. Ritzen niet kan starten.

Wie geeft duidelijkheid :?
 
Ik heb appie gemeelt over dit topic en hij heeft dit nooit gepost, dus d'r zijn vreemde dingen aan de hand hier.

1, een topic starter die nooit dit topic gestart is.
2, daarna nog diverse reakties heeft gegeven.
3, toch een XR aan de praat krijgt die zelfs P.H.C. Ritzen niet kan starten.

Valt dit dan nu onder de categorie "dwaling" :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan