XR250 onderdelen, van nokkenas tot frame met kenteken!

Laurus

MF veteraan
1 sep 2006
1.066
0
Betreft het nieuwe model. Alles gaat in de verkoop 8)

Hier de belangrijkste onderdelen:

- Frame met kenteken, moet eigenlijk wel gestraald en gecoat worden, verder gewoon goed.
---> 100e

- Goede nokkenas!
---> 75e

- Goed kop, inclusief kleppen enz.
---> 90e

- Cilinder met zuiger in redelijke staat, heeft misschien een nieuwe zuiger nodig ivm toleranties maar dat kan ik niet goed zien, zuiger en cilinder zien er wel toppie uit.
---> 40e

- Veer en demper, niet netjes, veer moet gecoat worden en opnieuw gevuld verder wel gewoon goed.
---> 10e

- Voorvork, is goed, werkt goed, niet heel netjes.
---> 75e

- Achterbrug
---> 50e

- Remsysteem, is goed, werkt goed, niet zo lang geleden gereviseerd...
---> 45e

En ik zal nog wel het een en ander vergeten zijn.

Gelieve hier te reageren of contact op te nemen met:

laurensderijke@hotmail.com

Ciao
 
Laatst bewerkt:
Er mag ook geboden worden! 350e voor alles, van het blok is alleen de bigendlager kapot en de nokkenasketting aan vervanging toe.
 
Nieuwer model, '88.

Dit is tie:

 
Laatst bewerkt:
Wie helpt me er van af? Frame staat zelfs nog in de verzekering... Als het te lang gaat duren schors ik hem.

Ciao
 
Hoi Fred,

Het is een beetje een ingewikkeld verhaal geworden, maar ik heb een andere xr voor weinag op de kop weten te tikken die optische in een stuk betere staat was ;). Daarvan was de drijfstanglager kapot dus ik kan nu mooi van twee slechte blokjes één goede maken.

Mzzl

Laurens
 
Laatst bewerkt:
Blok wordt waarschijnlijk zo opgehaald. Iemand nog interesse in frame en onderdelen??
 
Hoi Fred,

Het is een beetje een ingewikkeld verhaal geworden, maar ik heb een andere xr voor weinag op de kop weten te tikken die optische in een stuk betere staat was ;). Daarvan was de drijfstanglager kapot dus ik kan nu mooi van twee slechte blokjes één goede maken.

Mzzl

Laurens
Gelijk heb je. Ik heb wel eens XR-en in betere staat van onderhoud gezien... :X
 
Laurus,

Misschien heeft http://www.streppel-enduro-offroad.nl/ nog wel interesse in een frame met kenteken. Had er zelf bijna de XR ingeruild op een andere XR, en hij had wel interesse in een(XR-)frame met kenteken.

Groet,

Powerfred.
 
Mja..... Goede tip... :p Die gasten daar sporen echt niet... Ze willen 75e geven voor alles zonder het blok _O- En dan wel 200e vragen voor een gare tweedehands kop en 100e voor een tweedehands nokkennas |(
 
Kenteken heb ik zojuist maar geschorst... Er mag geboden worden op alles!!!
 
KICK

Wat pica's van onderdelen:

Frame is roestig, maar uiteraard wel hard alleen heb ik ontdekt dat de buis om kontje te monteren iets krom staat, frame is verder wel recht en rijdt ook recht!


Achtervelg, velg zelf is netjes, spaken zijn vies en roestig, band is aan vervanging toe:


Voorvork met velg en remsysteem, voorvork is recht en goed, voorband is ook nog goed.


Nog een foto van het frame:


Foto achterbrug:


NU ALLES IN EEN KOOP 250E! (Zonder het blokje dan...)
 
Laatst bewerkt:
Nope daar ga ik niet aan beginnen. Je kan wel twee velgen kopen voor 50e ;).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan